Stary Lev Logo

Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта

Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта
Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта

Видавництво Старого Лева

Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта

Якщо ви ніколи не запитуєте своїх клієнтів, чого ще вони бажають, то як ви збираєтеся їм це дати? Ця одна з десяти заповідей обслуговування клієнтів від Карла Сьюелла роками допомагала йому вдосконалити стандарти для дилерського автомобільного сервісу і помножити величезні статки. У своїй книжці він дає провокаційні поради для лідерів — від тонкощів вибору тону та реалізації свого бачення до етики й святкування успіхів колег. Ці історії справді обнадійливі й демонструють, які можливості та вигоди приносить бездоганне обслуговування клієнтів.

У світі, де якісний сервіс — вимога клієнтів, треба вчитися, дивувати і робити більше, ніж обіцяли. Тож ця книжка — повноцінна теорія управління та обслуговування клієнтів, і зацікавить усіх, хто працює в бізнесі.Якщо ви ніколи не запитуєте своїх клієнтів, чого ще вони бажають, то як ви збираєтеся їм це дати? Ця одна з десяти заповідей обслуговування клієнтів від Карла Сьюелла роками допомагала йому вдосконалити стандарти для дилерського автомобільного сервісу і помножити величезні статки. У своїй книжці він дає провокаційні поради для лідерів — від тонкощів вибору тону та реалізації свого бачення до етики й святкування успіхів колег. Ці історії справді обнадійливі й демонструють, які можливості та вигоди приносить бездоганне обслуговування клієнтів.

Відразу після здійснення оплати книжка стане доступною для завантаження в особистому кабінеті у Спільноті Старого Лева. Доступні формати для скачування: pdf, epub, mobi, fb2.
Просимо звернути увагу, що кошти за виконане замовлення на електронну книжку не повертаються.
230.00 грн
+23 буксів (?)

Спосіб оплати

icon Банківською карткою

Вам може бути цікаво