За «Антомімами» створять інтерактивну гру
Кумедні монстри-антоміми, герої книжки «Антоміми» творчої студії «Аґрафка» стануть персонажами інтерактивної гри для малят. Компанія «Smart Adventure», яка втілює проект у життя, обіцяє впоратися з роботою до вересня.
«Там цілий ряд додаткових фішок із антомімами – можливість самому сконструювати власного міма, погратися з існуючими парами мімів і т. д.», – діляться новинами художники Андрій Лесів і Романа Романишин.
«Це не інтерактивна книжка, їх нам робити нецікаво, – розповідає менеджер проекту Євген Шимальський. – Це радше книжкові персонажі, що “оживають” в історії, написаній спеціально для гри. Гра дає більше простору для маневрів, оскільки можна зробити сцени й персонажів анімованими, подати їх у більш інтерактивній формі, але водночас гра висуває більше вимог до продукту».
«У грі “Антоміми” є міні-історія, ігровий процес, у ході якого дитина допомагає персонажам знайти свої імена, – додає Шимальський. – У книжці читачам пропонують домалювати кількох персонажів самому, тоді як у грі використовується конструктор: можна збирати сотні різних монстрів із наборів вух, очей, рук, одягу тощо».
Як розповіли БараБуці у «Smart Adventure», український ринок інтерактивної дитячої продукції малий, проте росте. Тож орієнтуються розробники переважно на США, Європу, Китай. У планах – створення освітньої платформи, основна мета якої – тримати батьків «у курсі» того, що робить дитина на планшеті і як навчальні ігри допомагають їй розвиватися.
Нагадаємо, що «Антоміми», книжка-картинка Андрія Лесіва та Романи Романишин, вийшла влітку 2014 року у «Видавництві Старого Лева». Це лінгвістична книжка-гра для дітей про антоніми – слова, що мають протилежні значення.
Коментарі
Щоб залишити коментар, необхідно