Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

З книжкою у літаку: як авіалінії популяризують читання
«Аліса у Країні Див», «Дивовижний чарівник Країни Оз», «Пітер Пен», «Чарлі і шоколадна фабрика», «Країна мумі-тролів»… Тепер ці та багато інших книг можна буде знайти на бортах літаків британської авіалінії EasyJet, яка вирішила долучитися до популяризації читання, зокрема серед дітей та молоді.
 
Іndependent, фото - Easyjet.
 
Працівники компанії опитали дві тисячі британських дітей віком від 8 до 12 років та їхніх батьків. Виявилося, 83% дорослих схиляються до думки, що дітям варто більше часу присвячувати книгам, і що вони у свій час читали значно більше, аніж сучасна молодь. За даними Департаменту з питань освіти, лише 37% 10-річних британців читають заради задоволення, а кожна п'ята дитина в Англії не може добре читати аж до 11-ти років. Тож EasyJet вирішила облаштувати у своїх літаках бібліотеки, аби кожен пасажир зміг провести час польоту за цікавою книгою, а згодом, можливо, і захопився читанням. 
 
 
 
Сьогодні такі «повітряні» бібліотеки знаходяться у 147 літаках, які курсують європейськими маршрутами. Загалом для них придбали сім тисяч книг, відбір яких доручили англійській письменниці Джаклін Вілсон.
 
«Діти сьогодні не читають так багато через очевидну причину – вони мають багато інших речей, які можуть зайняти їхній час. Кожна дитина зараз грає у якусь електронну гру, – каже Вілсон. – Оскільки шкільна програма перевантажена, залишається дуже мало часу на будь-яке читання для задоволення… Діти мають найдивовижнішу здатність повністю занурюватися у книги. Якщо ви зможете заохотити їх до читання, то вони будуть читачами усе життя».
 
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage