Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

Відкриваємо світ ІТ з «Python для дітей» від «Видавництва Старого Лева
Кажуть, скільки мов ти знаєш – стільки разів ти людина. А якщо це ще й найпопулярніша мова програмування, то, можна вважати, ти володієш надздібностями. «Видавництво Старого Лева» розширює свою серію пізнавальних книг – у ній виходить новинка Джейсона Р. Бріґґса «Python для дітей. Веселий вступ до програмування» у перекладі Олександри Гординчук. Ця книжка легко та невимушено допоможе вивчити основи однієї з сучасних мов програмування – Python, що завдяки простому і зрозумілому синтаксису особливо пасує для новачків. Як зауважує сам автор (який навчився програмувати у восьмирічному віці), його книга – для всіх, хто зацікавлений у програмуванні, – хоч дітей, хоч дорослих.
 
Разом із «Python для дітей» крок за кроком, на простих та дотепних прикладах та з допомогою смішних завдань можна пізнати тонкощі мови Python. Також – навчитися використовувати основні елементи цієї мови – списки, функції, модулі, малювати вбудованими інструментами Python та анімувати зображення. А опісля навіть написати дві справжні комп’ютерні гри: забавку з м’ячем «Скок!» та бродилку «Містер Руки-палички біжить до виходу».
 
«Навіщо навчатися програмувати? Програмування розвиває творчий підхід, логічне мислення та вміння розв’язувати проблеми, – запевняє Джейсон Р. Бріґґс. –  Програміст має можливість створити щось із нічого, застосовувати логіку для перетворення програмних конструкцій так, щоб їх міг виконати комп’ютер, а коли щось відбувається не за планом, скористатися вмінням розв’язувати проблеми, щоб визначити, що саме не спрацювало. Програмування — це цікаве, іноді складне (а час від часу й прикре) заняття, і навички, які отримаєш у процесі, можуть бути дуже корисними і в навчанні, і в роботі, навіть якщо твоя кар’єра не матиме жодного стосунку до комп’ютерів».
 
 
Python – це мова програмування, якої легко навчитися, й вона має деякі дуже корисні для програміста-початківця властивості. Порівняно з іншими мовами, її код досить легко читати, а також вона має інтерактивну оболонку, в якій можна ввести програми й подивитися, як вони працюють. На додачу до простої структури цієї мови та інтерактивної оболонки, Python має деякі властивості, що значно доповнюють навчальний процес, дозволяючи складати прості анімації для створення власних ігор. Одна з них – це модуль turtle, розроблений з навчальною метою і створений на основі графіки Turtle («черепашачої» графіки із застосуванням відносних команд – нею користувалася мова програмування Logo ще у 1960-х). Ще одна – це модуль tkinter, інтерфейс для комплекту інструментів Tk GUI, який надає простий спосіб створення програм з трохи просунутішою графікою та анімацією.
 
Після «Python для дітей» «Видавництво Старого Лева» готує до друку наступну книгу про веселе програмування – «Javascript для дітей» Ніка Моргана. 
 
«Чудове заняття, яке об’єднує всю родину»
/ Патріс Ґанс, Education Week
 
«Хороший вступ навіть для дорослих, які вчаться програмувати»
/ Метью Гамфріс, Geek.com
 
«Джейсону Бріґґсу вдалося успішно описати дітям програмування, при цьому нічого занадто не спрощуючи. Заняття добре сплановані й після кожного розділу дають читачеві змогу відчути задоволення від результату».
/ Марзіа Карч, блог GeekMom на Wired.com
 
«Добре написана й захоплива книжка. Нічого не зрівняється з тим, як на твоїх очах прості рядки коду роблять щось на екрані, а ти знаєш, чому і як це сталося».
/ Копіл Янез, Full Circle Magazine
 
«Прекрасна книжка для всіх, хто хоче почати програмувати, при цьому не почуваючись дурбецалом».
/ Сандра Генрі-Стокер, ITworld
Джейсон Р. Бріґґс виріс у Новій Зеландії, але останні 17 років живе між Новою Зеландією, Таїландом та Англією. Почав користуватися комп’ютером у 8 років, і недовго після цього вже знав свою першу мову програмування, коли вивчив BASIC на комп’ютері Radio Shack TRS-80. Він писав програмне забезпечення, працюючи програмістом та архітектором систем, і долучався до видання «Java Developer’s Journal» («Журнал Java-програміста») у ролі автора-редактора. Його статті виходили друком у таких виданнях, як «JavaWorld», «ONJava» та «ONLamp». «Python для дітей» – це його перша книжка. Вона перекладена китайською, німецькою, японською, корейською, французькою, польською, італійською, а тепер ще й українською мовами.
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage