Валерія Козлова: «Емоції заважають у бізнесі, якщо ми їх не усвідомлюємо»
«Видавництво Старого Лева» та Львівська бізнес-школа днями презентували книжку викладачки та письменниці Валерії Козлової у Києві. «Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті» є виданням, що пояснює чому емоції є важливими та як потрібно застосовувати емоційний інтелект у бізнесі.
Про те, як ладнати з емоціями у роботі спілкувалися на заході авторка книжки Валерія Козлова, Ярина Бойчук (CEO LvBS), Юлія Назарова (CFO «Фуд Імпекс») та Поліна Долгополова (Lead Software Engineer, Innovecs company). Модерував дискусію викладач LvBS Ігор Блистів. Зібрали до вашої уваги кілька найцікавіших думок із розмови:
Валерія Козлова:
«Емоції є у кожного з нас. Вони генеруються щосекунди на думки, слова, які чуємо, на все те, що нас оточує. У дитинстві ми знали, що точно робити і зможемо досягнути бажаного. Цей стан називаються станом потоку. У дорослому віці нам починають розповідати, як себе поводити в тих чи інших ситуаціях. Тоді в нас зароджуються емоції на базі тих настанов, що нам кажуть. Так ми втрачаємо частину своєї цілісності і впевненості в собі.
Згодом починається шлях до себе. Під час спроб досягти успіху у кар'єрі та особистому житті варто шукати чинники, які на це впливають. За 20 років пошуків я зрозуміла, що саме емоційний інтелект, а точніше наша неспроможність керувати емоціями заважає нам досягти стану потоку. Концепт емоційного інтелекту я не вигадала сама, але сама до нього прийшла і написала книжку про це. Емоційний інтелект допомагає ладнати з власними емоціями та емоціями інших, дозволяє чути і бути почутими, зрештою реалізували наші цілі. Раніше я не встигала поділитися цієї інформацію з усіма, ким хотіла, а тепер маю таку змогу завдяки книжці».
Ярина Бойчук:
«Емоційний інтелект став ще одним важелем для поліпшення програми бізнес-школи і росту людей, які у нас навчаються. Потрібні не лише знання у фінансовій сфері, маркетингу та продажах. Навіть коли це все є, однаково залишається багато речей, які заважають зростати далі. І як розібратися із цими речами – розповіла Валерія на своєму курсі й у своїй книзі».
Валерія Козлова:
«Емоції заважають у бізнесі, якщо ми їх не усвідомлюємо. Вони виникають як реакція на все, що ми отримуємо ззовні. Потім наші емоції або усвідомлюються, або ні. Ми – генератори емоцій. Тому фрази “емоціям немає місця в бізнесі” не може існувати. Емоції говорять замість нас: є не лише слова, а й мова тіла. Коли емоція не усвідомлена – вона не допомагає досягати результату у бізнесі. У власників бізнесу основна емоція – страх. У співробітників – сором і провина. Емоції не можливо побороти, але важливо себе навчити керувати ними і коригувати власну поведінку».
Коментарі
Щоб залишити коментар, необхідно