"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."
"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."

Успіх книги залежить від стилістики тексту
Американські вчені запропонували новий варіант визначення популярності видання ще до його виходу на ринок. Згідно з останніми дослідженнями, формула успіху книги ховається у стилістичних засобах, використаних у тексті видання.
 
Експеримент працівників Університету штату Нью-Йорк показав, що книги, де емоції описують дієсловами та прислівниками, не матимуть успіху. Замість них варто використовувати іменники, прикметники та звороти. А дієсловами та прислівниками ефективніше описувати розумові процеси.
 
Дослідження ґрунтувалось на методі статистичної стілометрії, іншими словами - аналізі стилістики текстів. Фахівці проаналізували класичні твори проекту «Гутенберг» - оцифровані та поширені у вільному доступі в мережі Інтернет. Вони порівняли окремі стилістичні риси творів у контексті їх успішності. У результаті 84% тверджень вчених співпало з реальними показниками продажів. Це самий результат підтвердився і на основі дослідження інтернет-магазину Amazon.
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage