Успіх книги залежить від стилістики тексту
Американські вчені запропонували новий варіант визначення популярності видання ще до його виходу на ринок. Згідно з останніми дослідженнями, формула успіху книги ховається у стилістичних засобах, використаних у тексті видання.
Експеримент працівників Університету штату Нью-Йорк показав, що книги, де емоції описують дієсловами та прислівниками, не матимуть успіху. Замість них варто використовувати іменники, прикметники та звороти. А дієсловами та прислівниками ефективніше описувати розумові процеси.
Дослідження ґрунтувалось на методі статистичної стілометрії, іншими словами - аналізі стилістики текстів. Фахівці проаналізували класичні твори проекту «Гутенберг» - оцифровані та поширені у вільному доступі в мережі Інтернет. Вони порівняли окремі стилістичні риси творів у контексті їх успішності. У результаті 84% тверджень вчених співпало з реальними показниками продажів. Це самий результат підтвердився і на основі дослідження інтернет-магазину Amazon.
Коментарі
Щоб залишити коментар, необхідно