Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

У Львові презентували книгу про успішних українців
Фото - Ірина Середа
 
Автори інтернет-проекту «TheUkrainians» Тарас Прокопишин, Володимир Бєглов та Інна Березніцька презентували друковану версію видання, аби розширити читацьку аудиторію, а також дати можливість стати книгою-подарунком. «theUKRAINIANS: історії успіху» – це збірка 20 мотивуючих розмов із успішними українцями, яка нещодавно вийшла друком у «Видавництві Старого Лева».
 
Про це повідомляє кореспондент ІА ZIK.
 
Ідея медіа-проекту «TheUkrainians» виникла у кав’ярні, розповідає один із співзасновників Тарас Прокопишин: «Рік тому, сидячи «на каві» з Володимиром та Інною, обурені розмовами про нас, українців, як про фашистів, обговорювали ситуацію в інформаційному полі і розуміли, що це пропаганда, з якою потрібно щось робити. Ми також знали, що окрім зовнішнього ворога, ми маємо і внутрішнього. Цей внутрішній ворог, який є у багатьох людях, – це наш український менталітет, який обтяжений стереотипами на кшталт «на шо тобі того», або «моя хата з краю, я нічого не вирішую». Разом з тим ми бачили в нашому оточенні людей, які беруть на себе відповідальність, провадять волонтерські проекти і мають зрештою моральні цінності та живуть за ними з чесністю. Тож вирішили записувати інтерв’ю з такими людьми, аби створити новий образ українця – успішний».
 
«Спершу була думка робити проект англомовним, адже як світу розповісти про нас? Дякувати Богу, ми цього не зробили. Річ у тім, що проект є волонтерським, громадським, коштів за який ми не отримуємо і людям, які нам допомагають, не платимо, тому нам було б важко це реалізувати», – розповідає Тарас Прокопишин.
 
Однак нині, за рік існування проекту, організатори радіють, що видання відбулося саме рідною мовою, адже не те щоб іноземцям не відомі успішні українці, навіть більшість з наших громадян чує ці прізвища вперше.
 
Зрозуміли активісти і те, що за формою передачі інформації інтернет-проект «TheUkrainians» повиннен урізноманітнитися, аби здобути ширше коло читачів: «Відвідувачі сайту – це переважно молоді люди, які шукають прикладу у відомих персонах. Тож вирішили зробити проект ще й друкованим, адже це не лише можливість достукатися до іншої аудиторії, а й можливість стати хорошою книгою-подарунком для будь-якої людини не залежно від віку і свята», – вважає співзасновник Володимир Бєглов.
 
Інна Березніцька, співорганізатор проекту, зізнається, що відбір героїв для книги був складним завданням: «Вибирали із сорока претендентів, тож зважали на ексклюзивність розмови, а також на те, наскільки вона була популярна серед наших читачів на сайті. Намагалися подати різноманітні приклади успішних людей із різним рівнем популярності. Тож героями книги «The Ukrainians: історії успіху» стали Мирослава Гонгадзе, Брати Зінченки, Алім Алієв, Брія Блессінг, Любомир Гузар та інші».
 
Роздумуючи над значенням книги, Катерина Міхаліцина, заступник головного редактора «Видавництва Старого Лева», зауважила, що ці 20 інтерв’ю, що лягли в основу видання, стануть добрим прикладом для багатьох українців, адже читаючи чужу історію, ми згадуємо свою власну, пригадуємо, а яким було наше дитинство, що нас надихало, та зрештою задумуємося над тим, що ж я люблю читати.
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage