Stary Lev Logo

Популярність аудіокниг стрімко зростає, – кажуть дослідники
Нещодавно Американська асоціація видавців аудіокниг оприлюднила звіт за 2018 рік. Як показують підсумки року, аудіокниги у США займають все більшу частину книговидавничого ринку. Прибуток від продажу аудіокниг за минулий рік зріс на 24,5% щодо 2017-го й сягнув 940 мільйонів доларів.
 
 
Дослідження здійснила незалежна дослідницька організація «Management Practice». Згідно зі звітом, на 27,3% збільшилася кількість проданих примірників аудіокниг. При цьому 91,4% з них займають аудіокниги у цифрових форматах, 7,8% – книги на CD-дисках, і лише 0,8% – інші формати, як-от MP3 CD чи набори книга+СD.
 
За даними дослідницьких компаній «Edison Research» та «Triton Digital», які об’єдналися 2014 року для проведення найбільш тривалого і найвпливовішого дослідження в галузі використання споживчих засобів масової інформації у США, 50% американських читачів старше 12 років хоча б раз слухали аудіокниги, а це на 6% більше, ніж на рік раніше. При цьому 51% постійних слухачів – це люди віком 18-44 роки.
 
 
Окрім кількості слухачів, зросло й число самих видань. Загалом 2018-го їх було опублікованого 44 685, що на 5,8% більше відносно попереднього року. Серед найпопулярніших жанрів: 67,3% – художня література (детективи, трилери, гостросюжетна література, наукова фантастика і фентезі) і 32,7% нон-фікшн (історичні книги, біографії, мемуари, мотиваційна література).
 
Частково ріст популярності аудіокниг зумовлений і різноманіттям форматів та легкістю прослуховування їх під час інших занять. Приміром, 74% аудіокниг слухають в автомобілях (попереднього року цей показник становив 69%); прослуховування їх вдома – другий найпопулярніший варіант.
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage