Паливо для мозку. Сім книг, на які варто звернути увагу
Читати – значить економити час. Так ви споживаєте відфільтрований досвід, аналізуєте чужі помилки і рішення.
Роман Повзик, Новое Время
Бізнес-книги — це можливість вчитися на чужому досвіді. Хоча працювати без помилок не вийде, все ж цікаво подивитися, що робили ті, хто зараз на вершині. Ось сім цінних ділових книг, про які варто знати.
"Скарга — це подарунок" Джанель Барлоу та Клауса Мьоллера
Потреба у книзі з’явилася при роботі з сервісними компаніями, точніше з коментарями їхніх споживачів. Головна думка: важливо так попрацювати з негативним відгуком, щоб перетворити його хоча б на нейтральний. А ще краще — на позитивний. Книга допомагає зрозуміти, що скарга споживача — найцінніше для бізнесу. Так можна побачити власні недоліки і попрацювати задля їхнього усунення. Книга містить алгоритм з восьми кроків, який допоможе долати скарги. (Український переклад «Наш Формат»)
"Доставка щастя" Тоні Шея
Це історія успіху одного з найбільших онлайн-магазинів одягу Zappos. Автор, виконавчий директор компанії, демонструє, як будувати корпоративну культуру, працювати над найшвидшою доставкою і враженнями клієнтів. Читаючи, ви вболіваєте за сміливих мрійників, які постійно на межі закриття компанії, але все ж вірять у мету. І створюють компанію, за яку Amazon заплатили $1,2 млрд. Це книга про клієнтоорієнтованість і командотворення. Навіть якщо у вас з цими напрямками немає проблем — обов’язково прочитайте. Адже завжди є куди рухатися. (Українською можна знайти у «Видавництві Старого Лева»)
"Від хорошого до великого" Джима Коллінза
Ця робота завжди стоїть у рейтингах найвпливовіших бізнес-книг сучасності. Це дослідження у 10 людино-років, де група науковців аналізувала розвиток видатних компаній. Останні мали входити у «Fortune 500», п’ять років бути середнячками, пройти переломний момент і принаймні 15 років утримувати результат, втричі більший за середній.
Керівники 5-ого рівня, «концепція їжака», «ефект маховика», «парадокс Стокдейла» — робота під керівництвом Коллінза дала багато ідей, які стали звичними в стратегіях компаній. Тому варто прочитати хоча би щоб бути «в темі». А ще краще — застосувати отримані знання на практиці. (Українська версія — у «Нашому Форматі»)
"Продається все. Джефф Безос та ера Amazon" Бреда Стоуна
Кілька днів тому підприємець Джефф Безос став найбагатшою людиною в історії людства. Вартість його активів продовжуватиме зростати. Хоча б щоб дізнатися, як йому вдалося створити найбільший онлайн-магазин у світі, варто прочитати дослідження Стоуна.
До теми. Купити книжку «Проект щастя»
Безос не виглядає ідеальним. Він кричить на підлеглих, виснажує працівників, часом помиляється щодо інвестицій. Але саме його далекоглядність, віра у майбутнє онлайн-торгівлі та вміння збирати команду створили одну з найпотужніших компаній сучасності. (Український переклад «Наш Формат»)
"Магія Pixar" Девіда Прайса
Ще одна книга про створення, невдачі та успіх одного з лідерів у сфері розваг — Pixar. На відміну від подібної «Корпорація геніїв», автор — стороння людина, а не працівник компанії, тому написано максимально відсторонено.
Книга показує колектив творців, які хотіли створювати анімацію, але зовсім не вміли заробляти гроші. Заможні меценати, інвестори, які вміли чекати, та фахівці, що готові були напружено працювати заради результату — це та багато іншого стало фундаментом для тієї Pixar, яку ми знаємо. Книга вчить, що технології і креативність можуть жити поруч. І створювати казкові світи. З мінусів — книга 2012 року, що робить її вже історичною. Вона — єдина у списку, яку не можна знайти українською.
"Творча впевненість. Як розкрити свій потенціал" Девіда та Тома Келлі
Робота чи не найбільших популяризаторів дизайн-мислення. Цей інструмент в Україні розвивають ще не дуже активно, але у світі це вже давно джерело інновацій.
Основна ідея підходу — дивитися на проблему та її вирішення очима користувача. Це допомагає покращити продукт чи послугу. Наприклад, один інженер, який розробляв апарати МРТ, зрозумів, що вони лякають дітей. Тоді він розмалював техніку, перетворивши її на космічний корабель, а сеанс сканування — на захопливу гру. Кількість наляканих процедурою дітей зменшилась. Книга вчить, що кожен з нас — носій креативу. Потрібно тільки вірити у можливості і застосовувати їх для покращення життя інших. (Знайти українською можна у видавництві «Основи»)
"Психологія впливу " Роберта Чалдіні
Класика бізнес-літератури, написана ще в 1984 році. Автор досліджував способи маніпуляцій, які застосовують у торгівлі. Чалдіні не хотів, щоби люди ставали жертвами психологічних ігор, а тому показав, як вберегтися від їхнього впливу. І хоч книзі 34 роки, вона актуальна. А прийоми, які використовує вчений, можна взяти як для захисту, так і для нападу. (Українською — «Клуб Сімейного Дозвілля»)
А ми підготували для вас підбірку книг для саморозвитку, котру можна переглянути тут
Коментарі
Щоб залишити коментар, необхідно