Друзі, ви пам’ятаєте, що цьогоріч на нас і на вас чекає важливий ювілей – 20 років? Старий Лев не сидить склавши лапки, а робить все, щоб ставати кращим для вас, тож до 20-річчя ми підготували дещо круте й цікаве! А саме новий сайт з сучаснішим дизайном та зручнішою системою пошуку. Тепер робити замовлення, читати новини та долучатися до подій буде ще простіше!
Ми дуже хвилюємось і сподіваємось, що ви оціните наші зміни. Дуже на них чекаємо, тож давайте чекати разом!
А поки розповідаємо про всі цікавинки, що чекають вас на новому сайті.
Мар'яна Савка, головна редакторка та співзасновниця Видавництва Старого Лева, про новий сайт:
Ми живемо в такий час, коли все дуже швидко змінюється, і ми не можемо надовго зависати в якихось одних реаліях, тому Старий Лев робить новий сайт, для того щоб він був сучаснішим, легшим для користування, цікавішим і загалом крутішим.
Цей сайт покликаний стати близьким другом користувачеві – людині, яка любить і читати, і дізнаватися інформацію з життя видавничого ринку та літератури, хоче знати більше про новинки книжок і до того ж заощаджувати свій час. Ми дбаємо про високий сервіс обслуговування та якісний контент на сайті.
Іван Шкоропад, арт-директор Видавництва Старого Лева про візуальне наповнення сайту:
Основним побажанням було спростити існуючий сайт, зробити його ще зручнішим та зрозумілішим для користувачів, покращити пошукову систему та швидкодію нового сайту. Найбільш помітною зміною на новому сайті, є оновлене представлення книжок Видавництва Старого Лева. Ми вирішили переробити більше 700 мокапів книжок за всі роки існування Видавництва, щоб відвідувачі сайту могли якомога краще познайомитись з книжкою, більш детально роздивитись продукт та закохатися в нього для початку дистанційно. Зараз в каталозі книжка відображається тільки лицьовою стороною, а при переході на сторінку продукту з’являється корінець, який допоможе зрозуміти наскільки книжка об’ємна.
Другою важливою зміною є уніфікація всіх зображеннь та ілюстрацій для сайту та розробка персонажа Старого Лева, який з’являється у всіх потрібних розділах та допомагає краще прокомунікувати з відвідувачами. Ми старались максимально спростити та покращити сам процес покупки книжки, змістили основні акценти на продукті та навігаційних елементах сайту та вдосконалили розділи сайту. Стиль кнопок, іконок та інших навігаційних елементів теж повністю оновився.
Оксана Зьобро, керівниця відділу PR & Marketing, про взаємодію та любов до читачів:
Якщо чесно, то найбільше ми любимо навіть не книжки, а наших читачів. Любимо і цінуємо. Тож для нас неймовірно важливим є те, як ми з ними спілкуємося. А в сучасному digital-світі спілкування – це не тільки розмови, а й власне інформаційна взаємодія на сайті та в соцмережах, користувацький досвід, сервіс. Оновлений сайт Старого Лева – саме про це. Про можливість спілкуватися вільніше, прямолінійніше, тісніше, на меншій дистанції, яка визначається кліками і переходами.
Ми розуміємо, що наше завдання зробити всі наші книжки видимими для їхнього ідеального читача і допомогти кожному знайти його ідеальну книжку, яка точно є в нашому асортименті. Віримо, що ця стратегія win-win на оновленому сайті стане ще очевиднішою і ефективнішою. І що завдяки його новій навігації зустріти свій ідеальний книжковий метч – буде простіше і швидше.
Ірина Бжезінська, керівник проекту інтернет-книгарня Видавництва Старого Лева, про оновлений функціонал:
Найперша зміна – ми зробили акцент на мобільну версію сайту, адже приблизно 70% трафіку ми маємо саме з мобільних і дуже хочемо, щоб користувачам було комфортно. Ми намагалися зробити сайт сучаснішим, швидшим та зручнішим, створили оновлену систему фільтрів для підбору потрібного товару, тож тепер буде легко відвантажити акційні книги, новинки, останні примірники, книги для дітей чи дорослих з певною тематикою чи, наприклад, лише електронні книги чи певний тип сувенірів. Це стосується й блогів та подій – можна обирати, у якому форматі чи в якому місті вас цікавлять події та знаходити їх швидше.
На новому сайті буде реалізована оновлена система комплектів чи серій книг, і при купівлі в одному замовленні кількох книг з серії буде автоматично нараховуватися знижка від 5 до 15% в залежності від кількості обраних товарів. Також в одному замовленні тепер можуть бути і паперові і електронні книги. Ще одна новація – це використання електронних сертифікатів, адже тепер їх можна вводити необмежену кількість. І, звісно, в Спільноті Старого Лева, буде нараховуватися 10% кешбеку буксами – віртуальною валютою, яку можна витратити на наступні покупки.
Проте, це ще не всі новації, незабаром чекайте на нові додаткові функції та приємні сюрпризи.
Коментарі
Щоб залишити коментар, необхідно