Микола Шейко проведе авторський курс «Економіка видавничої діяльності»
Фото - Тарас Бовт.
У суботу, 21 травня, у Києві директор «Видавництва Старого Лева» Микола Шейко проведе курс «Економіка видавничої діяльності», у рамках якого розповість про тонкощі управління видавництвом, зокрема про формування бізнес-стратегії, систему продажів, логістики і маркетингу на книжковому ринку. Організовує захід – Центр літературної освіти.
Захід почнеться о 13.00 і триватиме 6 годин. Програма лекційного курсу:
1. Економіка видавничої діяльності. Найважливіші моменти: бюджет, обігові кошти, організація продажів, логістика і склад, маркетингова підтримка продажів.
2. Бюджет видавництва. Основні складові витрат: друк, логістика, витрати на забезпечення діяльності тощо. Визначення цінової політики.
3. Обігові кошти. Де шукати? Спілкування з фінустановами. Пошук власних резервів.
4. Організація продажів. Канали збуту. Власні продажі. Інтернет як інструмент продажів.
5. Логістика і склад. Як управляти. Оптимальні запаси.
6. Маркетингові дії з підтримки продажів.
Зареєструватися на курс можна за посиланням
Організаційний внесок – 400 грн.
Коментарі
Щоб залишити коментар, необхідно