"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."
"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."

Молодь купує книги для вираження своєї індивідуальності
 
Є багато причин придбати саме друковану книгу, і одна з них – продемонструвати свої індивідуальні вподобання. Саме це бажання останній часом мотивує молоде покоління відмовитися від електронної книги та обрати друкований аналог, вважають британські видавці та книгорозповсюджувачі. 
 
Сіон Гамільтон, директор книгарні «Foyles» сказав, що помітив дуже цікаву тенденцію. Молодь купує книги, щоб поставити їх вдома на поличці  як відображення своїх літературних смаків. Під час фестивалю «Hay Festival» Гамільтон зауважив, що часто люди купують книги і не читають їх. Але велика домашня бібліотека стереотипно символізує обізнаність її власника.  
 
До слова, в останньому звіті британської Асоціації видавців зафіксовано зріст продажу друкованої книги за останні чотири роки, у той час, як продаж електронних видань знижується.  «Я повинен сказати, що в якийсь момент продаж друкованих книг нагадав ситуацію зі здоровим харчуванням, - говорить Гамільтон. – Ви повинні зробити це – спробувати фаст-фуд, бо це зручно і швидко. Але  люди повертаються до здорової дієти, і вони так само повертаються до книгарень»
 
 
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage