"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."
"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."

Методика Франсуази Барб-Ґалль на практиці

24 лютого «Видавництво Старого Лева» провело у Художньо-меморіальному музеї Леопольда Левицького (вул. Устияновича, 10) лекцію-майстер-клас «Цікаве мистецтво для дітей та їхніх родин». Перекладач книжки Франсуази Барб-Ґалль «Як розмовляти з дітьми про мистецтво» Софія Рябчук, в.о. завідувача Художньо-меморіального музею Леопольда Левицького Ольга Ткачук та історик мистецтва Наталія Космолінська розповідали діткам та їхнім батькам про те, як організувати цікавий похід у музей, як роздивлятися картини, щоб зуміти їх побачити і зрозуміти, як розшифрувати, як малювати «правильні» і «неправильні» картини. Зрештою, як використовувати методику Франсуази Барб-Ґалль на практиці.

До прикладу, дітки намагались розпізнати у картині Леопольда Левицького, які ж стосунки були у його батьків, яких він саме зобразив. Те, що батьки художника не дивляться один одного, свідчить, що стосунки між ними були напружені. Це підтверджує і те, що їхні руки не доторкаються. Мама Леопольда виглядає втомленою і змореною, її плечі опущені. Батько тим часом на картині наче задавлює фігуру матері, нависаючи над нею. Це показує, що батько домінував у житті і був суворим у стосунках. А от свою маму Леопольд «одів» у червону спідницю. Це показує, що вона йому була ближчою і ріднішою, адже червоний колір демонструє важливість для художника особи в червоному.

    

 

«Найцікавіше роздивлятися один конкретний твір, але робити це варто дуже уважно, - розповідає Софія Рябчук, опираючись на методику Барб-Ґалль. – Дітей різного віку можна зацікавлювати по-різному. Наприклад, дошкільнятам будуть цікаві якісь тваринки чи предмети на картинах, яскраві кольори. Трішки старшим діткам більше до вподоби шукати малопомітні речі або незрозумілі, які потребують пояснення. Старшим діткам буде цікаво скільки коштує картина, кого на ній зобразили і чому».

 

Також дітки разом із Софією та Олею малювали свої картини і намагалися пояснити кожен елемент на них, чому він такий, а не інакший тощо. А ще розмальовували чорно-білу репродукцію картин Левицького,а потім порівнювали її з оригіналом.

Усі фотографії з події  

 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage