Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

«Леся Українка: 150 імен»: Postmen створили айдентику до ювілею письменниці
25 лютого відзначатимемо 150-річчя з дня народження Лесі Українки – відомої української письменниці, перекладачки і культурної діячки.
 
З нагоди ювілею протягом 2021 року з ініціативи Міністерства культури і інформаційної політики відбудеться серія заходів, присвячених Лесі Українці. А 25 лютого в Українському домі презентують мистецький проєкт «Леся Українка: 150 імен», який повинен мотивувати знайомитися детальніше як з творами письменниці, так і з її життєвою історією.
 
Напередодні презентації агенція «Postmen» та Міністерство культури та інформаційної політики представили айдентику проєкту з врахуванням вподобань різних поколінь українців: як і читачів, які сприймають образ Лесі Українки у традиційному форматі, так і молоді, яка потребує актуалізації та нових експериментів.  
 
 
Створюючи проєкт, його автори хотіли показати Лесю (Ларису Петрівну Косач) справжньою, талановитою і майстерною, зруйнувавши міфи та стереотипи навколо постаті письменниці, а також відкрити більше імен, образів, творів, граней її особистості.
 
Дизайнери розробили кілька варіантів логотипу. Один із них створений на основі портрету Лесі Українки за допомогою каліграфічної лінії. Інший базується на ініціалах «ЛУ» і розроблений на основі почерку, після аналізу її листів та текстів.
 
 
Також автори проєкту створили серію абстрактних ілюстрацій та сам портрет Лесі у різних кольорових варіаціях. Загалом в айдентиці використані чорний, червоний та золотий кольори, які найчастіше згадуються у творах Лесі Українки.
 
 
Нагадаємо, 25 лютого у «Видавництві Старого Лева» вийде роман Мирослава Лаюка «Залізна вода», який також відкриє читачам нове про Лесю Українку і закличе пройти її слідами, як і герої книги.
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage