"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."
"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."

«Код бестселера»: дослідники визначили формулу успішної книги
 
Вчені провели чергове дослідження у книжковій галузі і створили алгоритм, який, враховуючи тематику, сюжет, стиль, персонажів і словниковий запас твору, з 80-відстотковою точністю визначає, наскільки успішним буде видання.
 
Колишній редактор британського видавництва «Penguin Books» Джоді Арчер і доцент англійської мови в Університеті штату Небраска Метью Джокер проаналізували книжкові бестселери останніх 30 років. Дослідники розглянули 20 тисяч книг, які у світі вважаються успішними. Вчені спиралися на результати різних експериментів та бази даних останніх п’ятьох років. Результати дослідження вони опублікували у книзі «Код бестселера» («The Bestseller Code»).
 
«Ми виявили, що сюжетна лінія дуже важлива ... Ідеальна схема для  художнього твору – коли емоційна та стилістична складові розвиваються симетрично. Емоційні твори, як правило, мають більше шансів очолити списки бестселерів і залишатися на вершині», - зазначає Джоді Арчер. 
 
Виявляється, реальні люди є більш привабливими для читачів, ніж вигадані істоти. Окрім того, слова «потребувати», «хотіти» і «робити» використані вдвічі частіше у бестселерах, ніж в інших книгах. А слово «добре» - втричі частіше. Також вчені відзначають часте вживання слів «любити» та «пропускати» в успішних творах. 
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage