Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

Книжковий Арсенал – 2018: 7 нон‑фікшн новинок, які не можна пропустити
До однієї з найважливіших літературних подій року – Міжнародного фестивалю «Книжковий Арсенал» – залишилися лічені дні. Багато видавництв до його початку приурочують випуск своїх найцікавіших художніх і нон-фікшн новинок.
 
Таїсія Ястремська, FundMedia
 
K.Fund Media представляє свою добірку найсвіжіших українських перекладів нон-фікшн книг, на які варто звернути особливу увагу. Серед них і бізнес-книги, і книги з саморозвитку, і популярна наука.
 
 
«Крах. Моя невдача в стартап-бульбашці», Ден Лайонс
«Наш Формат», 2018
 
Журналіст Ден Лайонс розповідає про те, як воно насправді – працювати в Кремнієвій долині, овіяній ореолом небачених технологічних і ділових успіхів і проривів.
 
У п’ятдесят з гаком Дена звільнили з посади технологічного оглядача журналу Newsweek, і він вирішив піти в Кремнієву долину працювати маркетологом. Життя привело його в стартап, де всі працівники щонайменше удвічі молодші за нього, а на наради беруть із собою плюшевого ведмедика.
 
Автор розвіює багато популярних міфів про «особливу» корпоративну культуру і методи ведення бізнесу в стартапі. А також показує, як керівники компанії, яка не приносить жодного прибутку, набивають собі кишені.
 
«Усе про них», Брюс Теркел
«Моноліт», 2018
 
Книга описує нову і ефективну концепцію успішного брендингу. Автор наголошує: щоб створити потужний бренд, слід відкинути стратегію, орієнтовану на компанію, зосередившись натомість на «них» – на своїх клієнтах і споживачах, на їхніх істинних потребах. І заодно закликає пам’ятати, що насправді люди купують не просто ваш продукт, – вони купують вас самих.
 
«Речі і люди. Есей про споживання», Вольфганг Шивельбуш
«Видавництво Анети Антоненко», 2018
 
Вольфганг Шивельбуш відомий своїми дослідженнями з історії політики, технології, матеріальної та інтелектуальної культури. У цій книзі він уперше звернувся до сфери історії економічних теорій та уявлень.
 
У центрі його нового дослідження – поняття споживання, яке дослідник виводить за межі вузького економічного контексту. Він виявляє зв’язок між економічною теорією й історією медицини, біологією, алхімією і хімією.
 
«Малі гіганти. Компанії, що обрали велич, а не розмір», Бо Бьорлінгем
«КМбукс», 2018
 
Деякі підприємства зуміли позбутися тиску мети нескінченного зростання і поставили перед собою інші завдання.
 
Бьорлінгем розкриває секрети 14 успішних компаній – малих гігантів, – керівники яких поставили під сумнів звичні критерії успіху справи і свідомо обрали альтернативні шляхи і цілі розвитку бізнесу. І виграли. Компанії, представлені в цій книзі, мають дещо спільне. Передусім всі вони рішуче налаштовані стати найкращими у своїй справі. Завдяки прагненню до досконалості більшість із них отримали визнання незалежних гравців як в своїх галузях, так і поза ними.
 
 
«Маніфест двадцятирічних», Крістін Гесcлер
«Видавництво Старого Лева», 2018
 
Тисячі двадцятирічних переживають те, що лайф-коуч Крістін Гесслер називає «похмілля очікувань». Усе двадцятирічні можуть переживати схожі проблеми, і в цій книзі вони знайдуть практичні уроки або поради щодо їх подолання.
 
У книзі представники так званого покоління Z розповідають свої історії успіхів і поразок, діляться мріями і розчаруваннями, які, можливо, стануть для вас натхненням і допоможуть змінити життя на краще.
 
«Маленька книга люке. Секрети найщасливіших людей світу», Мік Вікінг
«Клуб Сімейного Дозвілля», 2018
 
Чергова книга від автора бестселера «Маленька книга хюґе» про те, що щастя не має меж, а ключі до нього заховані в усьому світі. Саме це доводить у своїй новій книжці Мік Вікінг, засновник Інституту дослідження щастя в Копенгагені.
 
«Люке» – данське слово для позначення щастя. Але нова книга Вікінга зосереджується не тільки на Скандинавії, а й досліджує, як в інших країнах шукають свій шлях до щастя.
Подорожуючи по світу, автор розкриває секрети щасливих людей. Кожна країна має свій рецепт, головне – знайти його складові. Ділячись порадами від щасливчиків з усіх куточків Землі, Вікінг аналізує, що впливає на формування феномену щастя.
 
«Homo Deus: за лаштунками майбутнього», Ювал Ной Харарі
«BookChef», серія «Бібліотека МІМ», 2018
 
Ця книга професора історичного факультету Єврейського університету в Єрусалимі Ювала Харари є, по суті, продовженням його бестселера «Sapiens. Коротка історія людства». У своїй новій книзі автор піднімає філософські питання, аналізує досвід, який людство отримало за час свого розвитку, заглиблюється в наші емоції і свідомість.
Автор пропонує ескіз майбутнього людства, не обов’язково райдужний. Люди завжди хотіли подолати старість та бідність і зрівнятися з богами. На допомогу нам вже зараз приходять різні пристрої зі штучним інтелектом. Але чи впевнені ми, що комп’ютери не мають жодних відчуттів або бажань? А якщо вони не мають їх зараз, то, може, коли стануть значно складнішими, зможуть розвивати власну свідомість? Якщо так станеться, як ми про це дізнаємося? І головне запитання – якими будуть суспільні відносини? Чи не стане проста людина рабом штучно створених і вічно живих істот з незбагненною свідомістю?
 
Харари в цій книзі не дає відповідей, а пропонує читачеві самому їх шукати.
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage