"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."
"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."

Дизайнерка «Видавництва Старого Лева» перемогла в Ukrainian Design: The Very Best Of 2021
Тетяна Омельченко, графічна дизайнерка «Видавництва Старого Лева», отримала нагороду – «The Very Best of» – у конкурсі Ukrainian Design: The Very Best Of 2021. Таня перемогла у номінації А10 «Books design and illustration» з обкладинкою до книжки «Югославія, моя Батьківщина» Ґорана Войновича.
 
Нагородження відбулося 26 травня. Це десяте вручення премії, на якому було обрано найкращих українських промислових дизайнерів, графіків, дизайнерів середовища, текстилю, упакування, фахівців у телевізійному та digital дизайні. Ukrainian Design: The Very Best Of покликаний відзначити кращі творчі проєкти, виявити нові імена на ринку і підтримати вже відомі, звернути увагу широкого загалу на найцікавіші та найяскравіші роботи. Виставка-конкурс є щорічним звітом українських дизайнерів, підбиттям підсумків і нагородженням переможців. Роботи українських дизайнерів оцінювало міжнародне журі.
 
Родина Старого Лева щиро радіє і вітає Таню з результатом! У робочому портфелі переможниці кілька десятків обкладинок, але ілюстраторка зупинила свій вибір на книжці Ґорана Войновича – це одна з її улюблених обкладинок.
 
У книзі «Югославія, моя Батьківщина» від імені підлітка автор розповідає про причини і наслідки війн у Югославії. В оформленні обкладинки Тетяна використала армійську іграшку того періоду – хлопець втратив дитинство через війну, і його ігри відрізняються від тих, в які бавляться діти у мирному світі. Заголовок стилізований під рукописний текст дитини, що захищає свою країну, своє дитинство та свою сім'ю. Колір теж вибрано невипадково, приглушено червоний колір символізує тривогу і небезпеку, які постійно супроводжують тих, хто росте з війною.
 
Таня розповідає: «Оскільки в цій історії набагато більше психології, аніж історичних фактів, я не хотіла в обкладинці експлуатувати візуальні образи самої війни чи елементи сюжету. Фотографії цих подій дуже важкі і занадто реалістичні. Виникло бажання передати бачення війни очима дитини. Я вирішила знайти оригінальну іграшку 1990-х років, репліку танка чи літака саме тієї моделі, яка воювала в Югославії. Це було непросто, довелось довго шукати і на блошиних ринках, і в онлайн-барахолках. В результаті, танк Т-34 став центральним об’єктом композиції».
 
Минулого року у цій же номінації відзначили двох дизайнерів видавництва – Назара Гайдучика і Антона Селлешія.

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage