Stary Lev Logo

Як виграти інформаційну війну

Як виграти інформаційну війну
Як виграти інформаційну війну

Видавництво 21

Як виграти інформаційну війну

Чи знали ви, що під час Другої світової британці створювали фейкові нацистські радіостанції, розповсюджували листівки для поширення ухилянства в Райху, а матерям загиблих німецьких солдатів надсилали продуктові посилки нібито від синів із-за кордону, щоб у тилу ворога створювати міф про масове дезертирство? За всіма цими блискучими інформаційно-психологічними спецопераціями стояв Сефтон Делмер, який свій талант поставив на службу батьківщині і створив цілу команду для перемоги в (інформаційній) війні.

Пітер Померанцев розказує його біографію так, ніби змальовує весь портрет епохи між двома світовими війнами, окремо акцентуючи на технічному прогресі, який зробив пропаганду справді масовою. Багата на деталі й написана легко, мов художній роман, ця нон-фікшн книжка дає читачу поживу для роздумів: чи може пропаганда бути й доброю, а не тільки поганою? Чи можна брехати на благо? Сефтон Делмер – зрадник журналістських стандартів і злий геній чи патріот, який допоміг своїй країні вижити й перемогти? Де та межа, коли дуже талановита й майстерна дезінформація перетворюється фактично на твір мистецтва?

Це історична книжка про давно забуті події, які пронизливо точно нагадують наш час і нашу війну.

Паперова книга
Тимчасово відсутня
450.00 грн
+45 буксів (?)
Вкажіть пошту, і ми повідомимо, коли товар з'явиться у продажу.
Монобанк логотип
Покупка частинами monobank (?)
3 платежі по 150 грн/міс.

Вам може бути цікаво