11 червня о 19:00 запрошуємо вас до Центру Шептицького УКУ (вул. Стрийська, 29А, ауд. 002) на розмову довкола книги Карла Сьюелла «Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта».
Разом із науковим редактором українського видання Володимиром Мисаком говоритимемо про сервіс, лояльність і довгострокову довіру клієнтів. Модеруватиме зустріч Наталія Обозненко.
Обговоримо ключові ідеї книги, які допомогли автору збудувати прибутковий бізнес на основі бездоганного обслуговування, а також те, як ці принципи можуть працювати в українських реаліях.
Формат події — жива розмова, дискусія з аудиторією та інтерактивна частина.
Подія відбудеться в аудиторії 002 Центру Шептицького, яка також функціонує як укриття.
До кінця липня на сайті та в книгарнях «Видавництва Старого Лева» діє промокод KLIYENT — 50 грн з кожного продажу книги буде передано на підтримку ЗСУ.
Приходьте поговорити про якісний сервіс, довіру й бізнес, побудований на цінностях!
«Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта»:
Якщо ви ніколи не запитуєте своїх клієнтів, чого ще вони бажають, то як ви збираєтеся їм це дати? Ця одна з десяти заповідей обслуговування клієнтів від Карла Сьюелла роками допомагала йому вдосконалити стандарти для дилерського автомобільного сервісу і перемагати в конкурентній боротьбі. У своїй книжці він дає провокаційні поради для лідерів — від тонкощів вибору тону спілкування з клієнтами та реалізації свого бачення до етики й святкування успіхів колег. Ці історії справді надихаючі й демонструють, які можливості та вигоди приносить бездоганне обслуговування клієнтів.
У світі, де якісний сервіс — вимога клієнтів, треба вчитися, дивувати і робити більше, ніж обіцяли. Тож ця книжка — повноцінна теорія управління та обслуговування клієнтів, і зацікавить усіх, хто працює в бізнесі.
Володимир Мисак — науковий редактор книги «Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта». Managing Partner у Edver, співзасновник спортивних спільнот Run4U та Swim4U, консультант з стратегічного розвитку, продажів, сервісу, роботи з клієнтами. Випускник програми MsTM Бізнес-школи УКУ 2021 р.
Наталія Обозненко — Академічна Директорка Бізнес-школи УКУ, докторантка програми Executive Doctor of Business Administration Business Science Institute (Luxembourg) та Jean Moulin III University (France). Експертка з маркетингу, продажу та розвитку бізнесу в українських та міжнародних компаніях: Концерн «Галнафтогаз», L’OREAL, Egis, Lafarge на позиції директора з маркетингу та 10 років у приватному консалтингу зі стратегічного маркетингу та розвитку бізнесу. Викладач курсів з маркетингових комунікацій та управління знаннями в організації на магістерських програмах УКУ.
Коментарі
Щоб залишити коментар, необхідно