Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

Білецька Наталія
Букютубери – новий тренд книжкового ринку
За матеріалами Deutsche Welle
 
YouTube уже давно перестав бути звичайним відеохостингом, сьогодні це потужний інформаційний і рекламний канал. Записи на YouTube стали бюджетним варіантом промоції будь-якого продукту від косметики до одягу. І книги не стали виключенням. 
 
Промоція читання та окремих видань на YouTube стала новою тенденцією книжкової галузі. Щороку на відеохостингу з`являються нові блогери, які роблять записи на літературну тематику. Їх називають «ловцями» книг, а основна їхня мета полягає в інформуванні підписників про новинки книжкового ринку.
 
Одним із найвідоміших книжкових відеоблогерів є австралійка Кароліна з її блогом Little Book Owl. Цю дівчину дивляться понад 135 тисяч людей з усього світу. У своїх роликах Кароліна розповідає про книги з її домашньої бібліотеки - як про класичні твори, так і про сучасну літературу.
 
 
У Німеччині великою популярністю користується блог Lucie Redhead (31 тисяча підписників), а також  Sara Bow (30 тисяч підписників). Ці дівчата розповідають про свої улюблені книги, але насправді за їхніми короткими сюжетами стоять цілі знімальні групи: редактори, візажисти, фотографи, менеджери. 
 
Lucie Redhead
 
 
Sara Bow
 
 
Стрімкий розвиток букютуберів не залишили без уваги видавці. Вони розпочали активну співпрацю, пропонуючи до огляду свої книги. Видавництво «Random House» навіть створило окремий сайт для німецьких відеоблогерів, звідки ті можуть безкоштовно завантажувати книги для оглядів. Результат виправдав очікування: після кожного опублікованого відеоогляду тієї чи іншої книги попит на неї зростає, як і показники продажів. 
 
Букютубери цікавляться не лише новинками сучасної літератури, а й класикою. Так, американська медіагрупа «Wisecrack» запустила власний відеоблог під назвою Thug Notes (537 тисяч підписників). Вони популяризують виключно твори класичної літератури від Шекспіра до Орвелла за допомогою репу, смішних і чудернацьких картинок. 
 
 
«Хіп-хоп зараз у всьому світі користується величезним успіхом, тому нас шукають молоді люди і дивляться наші відео, - говорить ведучий відеоканалу Грег Едвардс. - Ми даємо короткий виклад змісту книги та її літературний аналіз в гумористичній, дещо гіперболізованій і більш доступній формі, щоб люди самі захотіли прочитати книгу і сформувати власну думку про неї».
 
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage