TED. Три способи пробудити у дітей цікавість до навчання
Старий Лев
13.11.2018
Ремзі Мусаллама – вчитель хімії з понад 10-річним досвідом працює в одній зі шкіл у Сан-Франциско. У своєму веселому та пізнавальному TED-виступі він поділився трьома правилами, що допоможуть запалити цікавість дітей та підлітків навчатися та пізнавати цей світ.
Своєю роботою Ремзі цілеспрямовано інтегрує мультимедіа в практичний цикл навчання, і стимулює інших педагогів робити те ж саме. Мусаллам переконаний, що відеоролики, подкасти, онлайн-трансляції тощо можуть стати ефективними інструментами у навчанні. Проте без допитливості студентів навіть найпрогресивніші методи будуть безрезультатними, вважає Ремзі.
«Питання і допитливість, ніби магніти притягують учнів до вчителів. І вони перевершують будь-які методики чи нововведення в освіті. Але якщо ми приділяємо увагу методам навчання більше, ніж допитливості наших студентів, то обкрадаємо самих себе, адже втрачаємо найцінніший інструмент вчителя – питання студентів. Наприклад, якщо перенести нудну лекцію з аудиторії на екран мобільного пристрою, це зекономить час, витрачений на пояснення».
Резмі зізнається, що лише після нещасного випадку в його житті зрозумів, зерно знань – питання студентів та їхнє бажання дізнаватися щось нове. «У травні 2010 року, коли мені було 35 років, мені діагностували хворобу серця й призначили операцію на відкритому серці. Коли я дізнався про це, то був просто приголомшений. Але те, наскільки спокійно працював мій хірург, допомогло мені відчути певне полегшення. Неймовірно! Звідки він взяв таку впевненість та сміливість? Коли я спитав його про це, він сказав мені три речі: По-перше, саме допитливість допомагала йому ставити важкі питання про оперування, про те, як треба робити, а як – ні. По-друге, він без страху прийняв процес проб та помилок, заплутаний і неминучий процес. По-третє, серйозно все обміркувавши, він зібрав усю необхідну інформацію для планування операції і потім, непохитною рукою, врятував моє життя», – розповідає вчитель.
Ремзі багато зрозумів із цих мудрих слів, тому, повертаючись до викладання, написав три власних правила, які дотепер використовує під час планування занять. Ці правила звучать так: Найважливіше – це допитливість; сприймайте помилки позитивно; практикуйте осмислення. Що ж вони означають – дивіться у TED-виступі.
Коментарі
Щоб залишити коментар, необхідно