Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

Старий Лев
TED. Три способи пробудити у дітей цікавість до навчання
Random
Ремзі Мусаллама – вчитель хімії з понад 10-річним досвідом працює в одній зі шкіл у Сан-Франциско. У своєму веселому та пізнавальному TED-виступі він поділився трьома правилами, що допоможуть запалити цікавість дітей та підлітків навчатися та пізнавати цей світ.
 
Своєю роботою Ремзі цілеспрямовано інтегрує мультимедіа в практичний цикл навчання, і стимулює інших педагогів робити те ж саме. Мусаллам переконаний, що відеоролики, подкасти, онлайн-трансляції тощо можуть стати ефективними інструментами у навчанні. Проте без допитливості студентів навіть найпрогресивніші методи будуть безрезультатними, вважає Ремзі.
 
«Питання і допитливість, ніби магніти притягують учнів до вчителів. І вони перевершують будь-які методики чи нововведення в освіті. Але якщо ми приділяємо увагу методам навчання більше, ніж допитливості наших студентів, то обкрадаємо самих себе, адже втрачаємо найцінніший інструмент вчителя – питання студентів. Наприклад, якщо перенести нудну лекцію з аудиторії на екран мобільного пристрою, це зекономить час, витрачений на пояснення».
 
 
Резмі зізнається, що лише після нещасного випадку в його житті зрозумів, зерно знань – питання студентів та їхнє бажання дізнаватися щось нове. «У травні 2010 року, коли мені було 35 років, мені діагностували хворобу серця й призначили операцію на відкритому серці. Коли я дізнався про це, то був просто приголомшений. Але те, наскільки спокійно працював мій хірург, допомогло мені відчути певне полегшення. Неймовірно! Звідки він взяв таку впевненість та сміливість? Коли я спитав його про це, він сказав мені три речі: По-перше, саме допитливість допомагала йому ставити важкі питання про оперування, про те, як треба робити, а як – ні. По-друге, він без страху прийняв процес проб та помилок, заплутаний і неминучий процес. По-третє, серйозно все обміркувавши, він зібрав усю необхідну інформацію для планування операції і потім, непохитною рукою, врятував моє життя», – розповідає вчитель.
 
Ремзі багато зрозумів із цих мудрих слів, тому, повертаючись до викладання, написав три власних правила, які дотепер використовує під час планування занять. Ці правила звучать так: Найважливіше – це допитливість; сприймайте помилки позитивно; практикуйте осмислення. Що ж вони означають – дивіться у TED-виступі.
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage