Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

Що дієвіше: онлайн-навчання чи традиційні підручники? Нове дослідження
Random
Результати трирічного дослідження, проведеного вченими з Університету Орегону (США), показали, що інструментарій онлайн-навчання може допомогти суттєво поглибити знання школярів з різних дисциплін та сприяє кращому засвоєнню інформації.
 
 
Дослідники створили чотири інтерактивних блоки онлайн-уроків для різних дисциплін, якими могли користуватися учні та викладачі за допомогою комп'ютерів або планшетів. Їх використовували у 13-х середніх школах у двох штатах США. Загалом експеримент охопив понад 2300 учнів та 71 вчителя. 
 
Уроки включали перегляд відео, навчальні ігри, віртуальні експерименти та комунікацію з однокласниками онлайн. Також школярам допомагали функції озвучення текстів, спливаючі елементи з визначеннями слів, інтерактивні діаграми, електронний нотатник тощо.
 
Попередньо вчені визначили рівень знань учнів. Після залучення до навчання інтерактивних уроків успішність школярів зросла на 18% у сфері наукових знань та на 15% в гуманітарних сферах, зокрема у вивченні англійської мови. При цьому учні, які навчалися за традиційними підручниками, показали не такі хороші результати: школярі змогли засвоїти лише на 5% більше інформації, ніж до початку експерименту. Дослідження також показало, що ефективність онлайн-навчання була особливо помітною для менш здібних учнів.
 
«Добре продумана навчальна технологія дійсно працює, зменшуючи різницю у науковій грамотності серед різних груп людей. Технологія створює цікаве середовище для навчання та мотивує, і ми тільки починаємо розуміти, як можемо ефективно використовувати її для вирішення освітніх проблем учнів та вчителів англійської мови», – зазначила керівник дослідження, доктор Фатіма Терразас Арелланс.
 
Вчені й надалі працюватимуть над розробкою інструментарію для онлайн-навчання та подальшим впровадженням його в освітній процес. «Ми показали, що ця технологія є не лише ефективною, а й може бути легко інтегрована у школи», – додала Арелланс.

 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage