"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."
"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."

Рудюк Анастасія
Як нам рухатися швидше? Відповідь у «Бліцмасштабуванні»
Random
Використовуйте зміни собі на благо і коли йдеться про ваше особисте життя, і коли вони стосуються долі нації.
Цитата з книги
 
Як перетворити свій стартап на успішну компанію? Це запитання ставлять собі бізнесмени, коли ринок росте та розвивається шаленими темпами разом із конкурентами. Співзасновник LinkedIn Рід Гоффман та інвестор Кріс Є вважають, що відповідь захована в одному слові. Бліцмасштабування. Автори написали книгу для підприємців, яка вчить не лише використовувати зміни собі на користь, а й створювати їх на ринку власноруч.
 
Зі стартапу в скейлап
 
Ще двадцять років тому компанія Netflix надавала послуги оренди дисків із фільмами у США. Вони конкурували зі знаною мережею прокату касет Blockbuster. Співзасновники Netfliх від самого початку заснування експериментували та знаходили альтернативні шляхи побудови своєї компанії. Наприклад, вони були першими, хто запровадив підписку на прокат дисків, автоматичну систему рекомендацій кінострічок, можливість оформити замовлення через інтернет та функцію оплати карткою. Зараз Netflix — це багатомільярдна компанія, яка впливає на тренди кінематографу. Кожен із нас бодай щось бачив із їхнього продакшену. Netflix став скейлапом саме завдяки техніці бліцмасштабування.
 
Ціна у Спільноті Старого Лева
140 грн
Зареєструватися
Білл Ґейтс зазначає, що «Ідеї Рейда та Кріса зараз практичніші, ніж будь-коли раніше, адже тепер можливо збільшувати обсяги надзвичайно швидко, що було просто нездійсненним кілька десятків років тому».
 
А що таке бліцмасштабування?
 
Якщо коротко, то це дії та конкретні методи, які допомагають компаніям розширюватись швидко. Проте бліцмасштабування — це не завжди про успіх та процвітання. Це про ризики, про драйв та про екстремальний розвиток. Автори книги прагнуть мотивувати власників стартапів не боятись змін, не чекати розвитку, а йди попереду та приймати важливі рішення якомога швидше. Бо «бліцмасштабування — таємна зброя, що допомагає дивовижно зростати та домінувати на ринку сотням найдорожчим компаніям».
 
А для того, щоб успішно бліцмасштабувати свою компанію, потрібно знати три основні засади цього процесу:
 
1. Бліцмасштабування — це стратегія нападу і водночас стратегія оборони. Вам потрібно не лише оборонятись від конкурентів, а й створювати для них ризики та підвищувати конкуренцію.
 
2. Бліцмасшабування «квітне» на позитивних відгуках. Ті, хто першими виходять на ринок із новим продуктом, має більші переваги. Адже стартап одразу матиме так звану «перевагу першості».
 
3. Попри свої переваги та потенційні винагороди, бліцмасштабування несе колосальні ризики. Процес швидкого розвитку вимагає жорстких рішень та впевненості в собі. Ця стратегія розвитку точно не для тих людей, які сумніваються.
 
Також Кріс Є та Рейд Гоффман у книзі «Бліцмасштабування» дають поради про те, як правильно керувати працівниками, як побудувати власну корпоративну культуру та коли саме розпочати процес швидкого зростання. Виявляється, що це — ціла філософія керування компаніями, про яку знали Білл Ґейтс, Марк Цукерберґ та Рід Гастінґс. І про цю філософію бліцмасштабування маєте можливість дізнатись і ви.
 
 
Для кого ця книжка?
 
Насамперед книга адресована для власників стартапів та бізнесменів. У «Бліцмасштабуванні» детально описано процеси та стратегії швидкого зростання.
 
Проте книга Кріса Є та Рейда Гоффмана буде корисною кожному та кожній із нас. Великі компанії зараз керують світом. Ілон Маск працює над кількома глобальними проєктами, які розширюють можливості людства, а Facebook впливає на хід політичних виборів у США. Ми живемо в епоху невпинного розвитку технологій. Тому усім нам варто знати з чим ми маємо справу, коли щодня скролимо стрічку у соцмережах або ж дивимось серіали на Netflix. 
 
Якщо ви цікавитесь розвитком відомих компаній, то ми вам радимо ознайомитись із подкастом Рейда Гоффмана «Masters of Scale». А для натхнення та цікавих інсайтів варто переглянути лекцію Ріда Гоффмана «Як побудувати бізнес, що змінить світ» та виступ Кріса Є «Як бути більш продуктивним».
 
І пам'ятайте, що варто свідомо керувати зростанням, а не дозволяти зростанню керувати вами. У будь-яких сферах життя та кар’єри.
 
 
 
 
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage