"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."
"На жаль нічого не вдалось знайти за вашим запитом."

Дронь Артур
Найсмачніші книги і найцікавіша кава. Історія Книгарень-кав’ярень Старого Лева
Із креативним нотатником Юстини Бережніцкої «Кав’ярня. Мій перший бізнес» кожна дитина знатиме, як почати власну справу та відкрити кав’ярню. Як обрати найкращу локацію та облаштувати інтер’єр закладу? Що таке маркетинг і промоція? Як придумати креативний та унікальний логотип закладу? Усе це майбутні підприємці дізнаються, прочитавши новинку від Старого Лева.
 
А сам Старий Лев поділиться з читачами історією здійснення власної мрії. Ви ж бували у наших затишних книгарнях-кав’ярнях, правда? Сьогодні зможете з перших уст дізнатися, як виникла ідея таких закладів, скільки старань потребувала її реалізація, та як працюють книгарні-кав’ярні зсередини.
 
Буде цікаво і смачно!
 
Мар’яна Савка, головна редакторка 
 
ПРО МРІЮ
 
Ідея створити книгарні-кав’ярні виникла ще задовго до того, як з’явились можливості її реалізувати. Хотілось створити щось таке креативне і красиве, як я бачила у різних містах за кордоном. У Болоньї, наприклад, є фантастично красиве місце, де книжковий супермаркет переходить у полиці зі свіжими багетами і вином. А в Буенос-Айресі я бачила книгарню, розташовану в театрі. Ми мріяли створити щось таке ж гарне і затишне.
 
 
ПРО ЗДІЙСНЕННЯ МРІЇ
 
Перша книгарня з’явилась несподівано і доволі випадково. Наші партнери, компанія «FEST», готувала приміщення на площі Ринок для нового закладу, але це приміщення виявилось замалим. Нам запропонували продавати у ньому книги, і ми ввійшли у цю локацію буквально за добу. Наші хлопці і дівчата навели порядок і облаштували затишне місце. Поставили полиці, принесли бузку, який якраз розцвів, і почали працювати. Перший місяць вийшов таким класним і прибутковим, що ми залишились у цьому приміщенні, і довгий час там була наша перша книгарня.
 
Через певний час з’явилася книгарня у Києві, а з площі Ринок ми переїхали на вулицю Краківську, де були вже не тільки книги, а й кава. Майже одночасно ми відкривали заклади також в Одесі та Дніпрі. Іван Шкоропад розробив дизайн, і в кожному закладі ми зберігали концепт Книгарні-кав’ярні Старого Лева. Щоразу шукали найкрасивіші місця, а інколи знаходили просто ідеальні. Книгарня в Одесі, з вікном на море, це ж просто фантастика!
 
ПРО КНИГАРНЮ-КАВ’ЯРНЮ НА ГАЛИЦЬКІЙ
 
Нашим найбільшим простором є книгарня-кав’ярня на вулиці Галицькій у Львові. Коли тільки відкрили її, було трішки лячно, бо це дуже велике приміщення із чималою орендою. Цей простір — чудова локація, щоб організовувати різні івенти. Але щойно ми запустили цей проєкт, як через тиждень почався карантин – і книгарню закрили…
 
Хай там як, а зараз життя повертається до норми, а Книгарня-кав’ярня Старого Лева стала людним і популярним місцем. Вона має постійних відвідувачів, які люблять читати, відпочивати і проводити час у товаристві Старого Лева
 
Назар Ковальчук, керівник відділу продажу
 
ПРО РЕАЛІЗАЦІЮ ІДЕЙ
 
Реалізація ідеї кожного нового закладу починається з розуміння, в якому місті ми хочемо його відкрити. Тоді обдумуємо, який формат має бути, і наскільки велику потрібно площу. А вже після цього починаємо займатись пошуками. Приміщення шукаємо як самотужки, так і з допомогою місцевих рієлторів. Приміщення відіграє ключову роль, адже його прохідність та стан дуже впливають на продажі. 
 
Необхідно правильно спроєктувати кавову зону, враховуючи всі нюанси, як-от підведення води. Дуже важливо одразу знайти підтримку у власників. На щастя, більшість із них, коли дізнаються концепцію, то стараються всіляко допомогти у важкі моменти. 
 
Загалом відкриття книгарень-кав’ярень — це приємний процес, бо щойно з'являється інформація про нас у місті, одразу приходять наші шанувальники побажати нам успіхів і спитати, як можна потрапити до нашої команди. Вони намагаються нас підтримати, а ми це неймовірно цінуємо!
 
 
Оксана Зьобро, керівниця відділу PR&Marketing
 
ПРО НАЗВУ І БРЕНД
 
«Видавництво Старого Лева» — дуже сильний бренд, який має свою історію і репутацію. Навколо нього об’єднуються читачі й читачки різного віку і зростають разом із ним. А Книгарні-кав’ярні Старого Лева — це місця, де ми всі можемо розвіртуалитися і зануритися вповні в старлевівську атмосферу. Тож не було і думки називати ці локації якось по-іншому.
 
Для нас книгарні — це резиденції Старого Лева у різних містах. І де б ти не був, точно знаєш, що якщо завітаєш до нього в гості, то опинишся у світі книжок, затишку, любові і милоти милот. Саме цим Левові книгарні і унікальні, адже вони — перш за все про атмосферу, відчуття своїх і хороший настрій. І, звісно, про найцікавіші книжки та найсмачнішу каву з чаєм.
 
 
 
Іван Шкоропад, арт-директор 
 
ПРО ОБЛАШТУВАННЯ КНИГАРЕНЬ
 
Початком застосування одного стилю для наших закладів можна вважати відкриття книгарні в Києві на вул. Прорізній, 10. Для цього закладу я розробив дизайн металевих стелажів із вставками чорного та помаранчевого ДСП. Разом із Назаром Гайдучиком ми вирішили деякі стіни, колони та різні інтер’єрні акценти виділяти брендовим помаранчевим кольором.
 
Після цього все і розпочалося: Дніпро, Львів, Одеса, Київ. Книгарня-кав’ярня на Галицькій дещо відрізняється стилем завдяки стелажам не з кольорового ДСП, а з лакованої фанери. Це додало затишку і одночасно простоти та вишуканості.
 
Ми мали обмежений час, за який потрібно було зробити перепланування, нову пропозицію розташування приміщень, давати креслення стелажів та решти меблів. А коли майстри йшли спати, я нарешті мав час вибирати розетки, світильники та решту предметів інтер’єру Посмішка
 
ПРО ЛОГОТИП І ВПІЗНАВАНІСТЬ
 
Багато книгарень-кав’ярень знаходяться в центральних частинах міст, тому наша вивіска виглядає максимально лаконічно. Зазвичай це тільки металеві літери «Книгарня-кав’ярня Старого Лева». У деяких випадках є можливість дати бокову вивіску в формі голови лева — частини логотипу видавництва.
 
Впізнаваність об’єктів та загальне сприйняття бренду через книгарні є важливим елементом як з точки зору реклами, так і для позиціонування видавництва та його місії. Якщо компанії вдалось одразу зарекомендувати себе з хорошої сторони, то це позитивно впливає на відкриття наступних об’єктів.
 
 
Анастасія Предка, керівниця Книгарні-кав’ярні на Галицькій
 
ПРО КНИГАРНЮ-КАВ’ЯРНЮ ЗСЕРЕДИНИ
 
Команда Книгарні-кав’ярні Старого Лева на вулиці Галицькій, 17, у Львові складається з дев'яти працівників, які закохані в книги та каву :)
Кожен із нас може проконсультувати як щодо вибору найкращих видань, так і щодо приготування смачних напоїв. А крім робочих обов’язків, маємо безліч захоплень. Наприклад, наша бариста Діана вчиться на дизайнера, і саме вона намалювала обкладинку до українського видання «Кав'ярня. Мій перший бізнес. Креативний нотатник»!
 
Працюємо з 9:00 до 21:00 і маємо багато обов’язків. Зранку потрібно налаштувати помол, приготувати фільтр каву, викласти книжечки і прийняти поставки. А найбільше любимо, коли привозять новинки!
 
Наше меню різноманітне і воно постійно розширюється. Відвідувачі можуть придбати як класичні напої: еспресо, капучино, лате, так і альтернативу: V60, Chemex, аеропрес. А ще у нас можна спробувати сезонні холодні напої та навіть авторські лимонади! До напоїв маємо багато десертів, а якщо гість не вживає цукор, то можемо запропонувати веганські печиво та цукерки. 
 
У нас відбуваються різноманітні заходи: майстер-класи для діток, презентації нових книжок, зустрічі читацького клубу. А найприємніше те, що ми маємо багато постійних відвідувачів, які вже встигли стати добрими друзями.
 
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage