Stary Lev Logo

Цвик Олена
Історія однієї обкладинки: Анастасія Стефурак та «Під скляним ковпаком» Сильвії Плат
Цьогоріч під час голосування читачів за найкращі обкладинки «Видавництва Старого Лева» ця книжка вийшла у лідери. Це й не дивно: ілюстрації Анастасії Стефурак до єдиного роману Сильвії Плат вже стали мотивами татуювань, розійшлися сотнями листівок, вони прикрашають у вигляді плакатів робочі простори багатьох працівників видавництва (дякуємо, Настю Підморгує). Вони «чіпляють» багатьох й з першого погляду – дуже багато гострих образів художниця винесла з тексту Плат і вклала в зображення.
 
Сьогодні ілюстраторка розповість про те, скільки варіантів обкладинки створила до книжки, як намагалася передати в ілюстраціях атмосферу Америки 50-х та чому оформила феміністичний текст у рожево-сірі тони.

Якщо у вас є улюблені обкладинки Старого Лева і ви хочете почути їхні історії – пишіть назви книг у коментарях під матеріалом Підморгує
*** 
Анастасія Стефурак,
художниця, ілюстраторка дорослої та дитячої літературиавторка обкладинки й ілюстрацій до книжки «Під Скляним ковпаком» Сильвії Плат
 
  • Обкладинка до книжки «Під скляним ковпаком» була завершальним етапом в оформленні всієї книги, над нею я працювала близько 7-10 днів.
 
  • Загалом варіантів обкладинки було три.

 

 

  • Сильвія Плат описала історію молодої дівчини Естер Ґрінвуд, яка страждає депресією. В оформленні я прагнула передати настрій книги та відтворити атмосферу Нью-Йорка 1950-х років.
    Під скляним ковпаком  обкладинка
    Повідомити,
    коли з'явиться
    Ми повідомимо Вас коли з'явиться цей товар на Вашу електронну пошту!
    126 грн
    У КОШИК Icon
    Для цього я віддала перевагу чорно-білій гамі у поєднанні з пастельним рожевим відтінком, який був популярним у масовій культурі того періоду. Окрім того, рожевий колір – ніжний і фемінний, а сірі тони допомагають передати настрій і стан головної героїні.

 

  • Для відчуття атмосфери ретро використала текстури, потертості, фотографії Нью-Йорка. В ілюстраціях то тут, то там з'являються речі того періоду: косметика, намисто, телефон, друкарська машинка, крісло, стиль одягу і зачіски. На декількох ілюстраціях головна героїня зображена з чоловіками у поп-арт стилі, напрямку в мистецтві 50-60-х.
 
  • На обкладинці я зобразила Естер в засмученій позі, а намальований напис наче зв'язує заплутує її руки. Також я хотіла зобразити цей невидимий скляний ковпак, не зображаючи його графічно, – і тут гарно спрацювало лакування на обкладинці. Тож головна героїня стоїть під прозорим ковпаком, який читач може бачити під певним кутом і відчувати його тактильно, беручи до рук книжку.

 

  • Усі ілюстрації і обкладинка зокрема – комп'ютерна графіка.
 
  • Чи відмовилася би я від роботи над книгою, якби певні моменти з сюжету «не зайшли»? Я за те, щоб працювати для задоволення. Якщо б книжка мені була абсолютно нецікавою, то відмовилась би, а певні моменти, вважаю, – це не критично. Та конкретно з цією книгою таких труднощів не виникало, вона мені сподобалась одразу.

 

 

 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно