Історія однієї обкладинки: Анастасія Стефурак та «Під скляним ковпаком» Сильвії Плат
Цвик Олена
20.06.2020

Цьогоріч під час голосування читачів за найкращі обкладинки «Видавництва Старого Лева» ця книжка вийшла у лідери. Це й не дивно: ілюстрації Анастасії Стефурак до єдиного роману Сильвії Плат вже стали мотивами татуювань, розійшлися сотнями листівок, вони прикрашають у вигляді плакатів робочі простори багатьох працівників видавництва (дякуємо, Настю
). Вони «чіпляють» багатьох й з першого погляду – дуже багато гострих образів художниця винесла з тексту Плат і вклала в зображення.


Якщо у вас є улюблені обкладинки Старого Лева і ви хочете почути їхні історії – пишіть назви книг у коментарях під матеріалом

***
Анастасія Стефурак,
художниця, ілюстраторка дорослої та дитячої літератури, авторка обкладинки й ілюстрацій до книжки «Під Скляним ковпаком» Сильвії Плат
художниця, ілюстраторка дорослої та дитячої літератури, авторка обкладинки й ілюстрацій до книжки «Під Скляним ковпаком» Сильвії Плат
- Обкладинка до книжки «Під скляним ковпаком» була завершальним етапом в оформленні всієї книги, над нею я працювала близько 7-10 днів.
- Загалом варіантів обкладинки було три.
- Сильвія Плат описала історію молодої дівчини Естер Ґрінвуд, яка страждає депресією. В оформленні я прагнула передати настрій книги та відтворити атмосферу Нью-Йорка 1950-х років.
- Для відчуття атмосфери ретро використала текстури, потертості, фотографії Нью-Йорка. В ілюстраціях то тут, то там з'являються речі того періоду: косметика, намисто, телефон, друкарська машинка, крісло, стиль одягу і зачіски. На декількох ілюстраціях головна героїня зображена з чоловіками у поп-арт стилі, напрямку в мистецтві 50-60-х.
- На обкладинці я зобразила Естер в засмученій позі, а намальований напис наче зв'язує заплутує її руки. Також я хотіла зобразити цей невидимий скляний ковпак, не зображаючи його графічно, – і тут гарно спрацювало лакування на обкладинці. Тож головна героїня стоїть під прозорим ковпаком, який читач може бачити під певним кутом і відчувати його тактильно, беручи до рук книжку.
- Усі ілюстрації і обкладинка зокрема – комп'ютерна графіка.
- Чи відмовилася би я від роботи над книгою, якби певні моменти з сюжету «не зайшли»? Я за те, щоб працювати для задоволення. Якщо б книжка мені була абсолютно нецікавою, то відмовилась би, а певні моменти, вважаю, – це не критично. Та конкретно з цією книгою таких труднощів не виникало, вона мені сподобалась одразу.
Коментарі
Щоб залишити коментар, необхідно