Stary Lev Logo

Бутенко Анна

Багато людей розглядають роботу як засіб досягнути мети, спосіб заробити достатньо грошей, аби більше не працювати. Але робота — це ваша можливість зробити свій внесок у світ… Треба знати, куди хочете піти, з ким хочете працювати, чого хочете навчитися, ким хочете стати. І тоді, маю надію, ви почнете розуміти, як створити те, що хочете.

Не варто втрачати свій дорогоцінний час на дорогоцінній планеті — це доводить Тоні Фаделл у своїй книзі «Будуйте. Нетиповий посібник для створення значущих речей». І автор знає, про що пише, адже досвіду у цієї прогресивної людини достатньо. Тоні Фаделл — інженер, дизайнер, інвестор. Він створив понад 300 патентів, заснував безліч успішних компаній. Десятки років досвіду, злетів і падінь, що і створили Тоні Фаделла таким, яким він є зараз. 

Книга «Будуйте. Нетиповий посібник для створення значущих речей» — бестселер за версією New York Times, Wall Street Journal та USA Today за травень 2022 року. «У ній багато порад, які я даю вчорашнім випускникам і генеральним директорам, керівникам вищої ланки і стажерам — усім, хто намагається пробитися у світі бізнесу та збудувати кар’єру… Байдуже, що ви будуєте, де живете, скільки років маєте, якими статками володієте, — людська природа незмінна. І останні тридцять із гаком років я спостерігав за тим, що допомагає людям розкривати свій потенціал, підривати те, що варто підірвати, й іти власним, нетиповим шляхом».

Автор книги є своєрідним наставником, коучем для кожного зацікавленого читача, адже кожному потрібен вчитель, який на основі власного досвіду підкаже, допоможе порадою: «Хороший наставник не даватиме готових відповідей, але спробує допомогти вам глянути на проблему під іншим кутом. Він чи вона дасть кілька вистражданих порад із власного досвіду, мотивуючи знайти власне рішення».

Книга має безліч корисних порад на основі досвіду автора. До того ж інформація викладена не сухо фактично, а напрочуд легко, доступно і цікаво. Наприклад:

- як вчиняти у різних ситуаціях (у тому числі і стресових);

- як працювати у команді (де можуть бути «мудаки»);

- як правильно ставити цілі і відмовлятися від них за потреби (якщо більше не запалюєшся роботою);

- як правильно відпочивати, з користю відновлювати сили;

- як уникати криз або справлятися з ними та багато ін.

Порушені у книзі і тематики важливості маркетингу для створення і просування бізнесу, а також наскільки цінний гарний сторітелінг будь-якого продукту та ще багато корисних порад. Наприклад: «Хай яку модель має ваша компанія — служити можна лише одному господареві. Клієнт у вас може бути тільки один. Основна ваша увага та весь ваш брендинг мають бути спрямовані на споживачів або на бізнес, а не на тих і тих водночас».

Книга створена як готовий путівник, де по цеглинах прокладений шлях з побудови себе, своєї роботи, свого продукту. «Будуйте!» — ніби каже Тоні Фаделл і дає в руки для прочитання свою книгу. Та найголовніше, на чому наголошує автор, що навіть якщо ви працювали, старалися, розвивалися і щось не вийшло, щось не так пішло — не засмучуватися і рухатися далі, вперед: «Але навіть якщо ваш продукт чи компанія мертві, те, що ви зробили, однаково має значення. Воно однаково рахується. Ви підете, знаючи, що створили щось таке, чим пишаєтеся. Що спробували. Що навчились і виросли...» Завжди є місце для потенціалу та ще однієї спроби. Успіхів!

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage