Stary Lev Logo

Видавництво Старого Лева

Бліцмасштабування

Конкуренція у бізнесі в епоху мереж надзвичайно жорстка: всього за одну ніч хтось може збанкрутувати, а хтось — розбагатіти. Та водночас інтернет дарує нові, небачені можливості. Момент, коли компанія пропонує унікальний продукт на чітко окресленому ринку через надійний канал збуту — ідеальний, щоб удатися до стратегії бліцмасштабування, яка забезпечить гіперзростання бізнесу. В такий спосіб стартапи перетворюються на скейлапи — масштабні корпорації, які змінюють світ, торкаючись мільйонів або й мільярдів життів.

 Рейд Гоффман, американський підприємець, венчурний капіталіст і співзасновник мережі LinkedIn, на прикладі знаменитих корпорацій зі сфери IT та інших царин — і стартапів, і усталених компаній — детально розповідає, коли і як слід удатися до бліцмасштабування. І наполягає: навіть кілька місяців вагань можуть бути вирішальними і визначити, яка компанія веде, а яка — доганяє. Компанії, що успішно реалізовують бліцмасштабування, задають темп прогресу в своїй галузі. Книжку адресовано всім, хто бажає очолити ці зміни — задля власного зиску та інтересів цілого суспільства.

chevronДетальніше про книгу
Дизайн обкладинкиДмитро Подолянчук
ПерекладачІрена Чекавінська
СеріяБізнес (Нон-фікшн)
ВікДорослі
Рік видання2021
К-сть сторінок368
Вага540
Розміри145x200 мм
ISBN978-617-679-852-1
Паперова книгаЕлектронна книга
У наявності
150.00 грн

Термін обробки та відправки замовлень складає 1-5 робочих днів.

Способи оплати й доставки

payment Банківською карткою або готівкою (під час отримання)
shipping «Нова пошта»(відділення/кур'єрська доставка), «Укрпошта» (на відділення по Україні/ за кордон)
nova-poshta

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

Разом з цим товаром купують

Вам може бути цікаво

imageimage