0(800) 501 508
 
Цілодобово
Кошик 0 грн

Новина

по:
В період з:
Вчені: продуктивність читання залежить від ДНК
Науковці з Королівського коледжу в Лондоні дослідили ДНК людини та встановили її вплив на продуктивність читання дітей шкільного віку.
 
 
Як показала низка попередніх досліджень, успішність у навчанні людини залежить від ДНК. Тепер вчені встановили зв’язок генетичного коду із здатністю до читання. Оцінка близько 20 тисяч варіантів ДНК показала, що відмінність між продуктивністю читання становить 5%. Діти з найнижчими генетичними оцінками у процесі освоєння читання у середньому  відстають на два роки від читачів з найвищими показниками.
 
Дослідники провели полігенну оцінку освітніх досягнень у майже 6 тисяч пар близнюків у віці від 7 до 14 років. Потім вони обрахували ці дані щодо здатності читання зокрема. Результати свідчать про можливість використання генетичних оцінок для прогнозування сильних і слабких сторін дітей, а відтак планування для них інших методик навчання задля уникнення труднощів у школі. 
 
Співавтор дослідження, Саскія Селзам з Інституту психіатрії, психології та неврології в Королівському коледжі Лондона, зауважила: «Значення полігенних оцінок дають можливість прогнозувати генетичний ризик на індивідуальному рівні… Ми вважаємо, що це дослідження є важливою відправною точкою для вивчення генетичних відмінностей у здатності читання, використовуючи полігенний підрахунок. Наприклад, ці оцінки можуть дозволити дослідити стійкість до труднощів у читанні».
 
Інший співавтор дослідження, професор Роберт Пломін, додав: «Ми сподіваємося, що ці результати будуть сприяти збільшенню кількості політичних рішень, які визнають і поважають генетично керовані відмінності між дітьми у їхній здатності до читання».