Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

Дронь Артур
Зібрати мільйон підписників: 5 порад з інстащоденника
Книга Саші Кочубей «Дарую братика за підписку. Твій інстащоденник»— це must read для кожного юного читача й читачки, які цікавляться соцмережами. Дотепна повість про десятирічну Зо, яка вирішила стати блогеркою та підкорити інстаграм, розвеселить і подарує цілу купу емоцій. А власний інстащоденник допоможе й собі опанувати всі тонкощі інстаграму та зібрати перший мільйон підписників!
 
Старий Лев знає, що серед його читачів є багато інстаграм-юзерів, тому сьогодні поділиться деякими порадами, які допоможуть зробити ваші блоги іще кращими!
 
ПОРАДА 1. СТРАТЕГІЯ — ПЕРШ ЗА ВСЕ

Стратегія — це план, у якому ти прописуєш кроки, як досягти своєї мети. Чим ти будеш наповнювати свою інстаграм-сторінку, щоб прийти до цілі? Подумай і занотуй свої думки.

Перш ніж прописувати власну стратегію, погортай улюблених блогерів. Спробуй проаналізувати їхні профілі. Чи впорядковані вони за тематикою, фотонаповненням? Яка у них стратегія? Які цілі ставили собі автори цих сторінок, як думаєш?
 
ПОРАДА 2. ПРОФІЛЮ ПОТРІБНА ГАРНА ШАПКА!

Шапка профілю — це візитівка твого блогу. Глянувши на неї, незнайомець має одразу зрозуміти, про що твій блог. Твоя тематика, основні хештеги, контакти — все це має бути як на долоні. Ідеально, щоб шапка не лише містила основну інформацію про тебе, а й була цікавою, чіпляла на гачок нового читача.

Шапка може бути серйозною / смішною / дивакуватою... Якою завгодно! Головне — щоб це було про тебе.
 
ПОРАДА 3. КОНТЕНТ-ПЛАН 
Контент — це наповнення. Тобто це тексти та фото, якими ти наповнюєш свою сторінку. Публікувати їх слід за планом, який називається контент-планом. Для чого потрібен контент-план? Він полегшує блогерам роботу. Тобі не треба постійно ламати голову над тим, про що написати. Зазирнеш у контент-план, побачиш рубрику — і вперед — набирати 2200 знаків.

Як розробити контент-план?

— Спочатку подумай, які теми тебе цікавлять?
— Пиши все, що спадає на думку.
— Обведи близько 5 тем, які цікавлять тебе найбільше. Це будуть твої рубрики. Наприклад, школа, друзі, сім’я, танці, пес.
 
 
ПОРАДА 4. ВІЗУАЛЬНА РОЗКЛАДКА

Розкладка — це те, як ти розміщуєш фотографії у профілі. Ти, певно, помічав/помічала, що є профілі естетичні, гарні, їх хочеться розглядати, а є такі, де фотографії поєднуються між собою негармонійно.

Як зробити так, щоб усі фотографії гармонійно поєднувалися?

Для цього користуйся безкоштовним додатком Feed Preview.
 
У цьому застосунку ти можеш формувати свою розкладку. Ти «підтягуєш» туди інстаграм-стрічку і додаєш неопубліковані фотографії до неї, щоб подивитися, як вони поєднуються із уже опублікованими.
 
Раджу завантажувати по декілька штук, підставляти, експериментувати. Коли знайдеш світлину, яка якнайкраще буде виглядати поруч з останньою опублікованою, тоді сміливо публікуй новий допис в інстаграм.
 
 
ПОРАДА 5. ТЕКСТИ

Максимальна кількість символів у дописі — 2200.
 
1. Вигадуй заголовок до кожного допису. Це повинен бути заголовок-гачок, який піймає увагу читача.
2. Пиши просто: що простіше, то краще.
3. Допис — це не контрольна робота з української мови. Тому пиши так, мов розповідаєш своїй найкращій подрузі/другові.
4. Не використовуй штампи («дощ лив як з відра»).
5. Розбивай текст на абзаци: так простіше сприймати інформацію.
6. Короткий текст чергуй з довгим.

Будь трішки тойво. Всі ми різні і трохи божевільні. В іспанській мові є навіть такий вислів «Cada loco consu tema», що означає «Кожен божеволіє по-своєму». Пиши про те, що тобі відгукується. Так, як ти хочеш написати. І не хвилюйся, «що ж про мене подумають?».
 
 
ВСЕ У ВАШИХ РУКАХ!

Інстащоденник має іще багато уроків та порад, як зробити свій профіль красивішим та популярнішим. Із книги Саші Кочубей можна дізнатись також про те, як краще знімати сторіз і де шукати ідеї для них, чому так важливо виходити у прямі ефіри та які ще цікаві фішки допоможуть підвищити популярність блогу.

Інстащоденник стане справжнім другом і порадником на шляху до першого мільйона підписників. А ще, він постійно нагадуватиме головне — все у ваших руках. Тож уперед!

 

 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage