0(800) 501 508
 
Цілодобово
Кошик 0 грн

Блоги

по:
В період з:
Автор
Як писати: 7 порад від Вільяма Фолкнера
 
«Вчіться на своїх помилках. Люди вчаться тільки на помилках», - цю та багато інших порад американський письменник, лауреат Нобелівської премії  1949 року Вільям Фолкнер давав майбутнім авторам під час своїх лекцій в Університеті Вірджинії.  Пропонуємо сім найважливіших порад Фолкнера тим, хто вже пов`язав чи планує пов`язати своє життя з літературою.
 
Візьміть від інших письменників те, що вам потрібно.
 
 Я думаю, що письменник повністю аморальний. Він бере те, що йому потрібно, там, де йому це необхідно. Він робить це відкрито і чесно, адже він сам сподівається, що у майбутньому інші люди зможуть перейняти й собі щось з його робіт... 
 
(25 лютого 1957)
 
Не переймайтесь стилем.
 
Я вважаю, що історія сама суттєво формує стиль розповіді, тому письменнику не варто перейматися стилістикою твору.  Якщо автор переймається стилем, то намагається написати дорогоцінну, але беззмістовну дурницю. Твір буде дуже гарним і приємним на слух, але не міститиме багато інформації.
 
(24 квітня 1958)
 
Пишіть з власного досвіду, але розширте своє розуміння цього поняття. 
 
Для мене досвід – це все, що ви сприймали. Він може прийти з книг, історій, досить правдивих та «живих», щоб зачепити вас. Вам не потрібно повторювати дії, які люди роблять в цій книзі, але якщо вони вразили вас своєю правдивістю і ви можете відчути їхні переживання, то цей досвід стає і вашим також. Тому все, що ви прочитали, почули, відчули або уявили собі, і є частиною досвіду.
 
(21 лютого 1958)
 
Пізнай своїх персонажів добре, й історія напишеться сама собою.
 
 Я б сказав, щоб потрібно продумати персонажа у своїй голові. Після того, як ви зробите образ героя правдивим, він сам почне працювати й писати свою історію. Все, що вам потрібно зробити, - йти за ним та занотовувати все, що він сказав чи зробив... Ви повинні вірити в нього. Ви повинні відчувати, що він живий, а потім, звичайно, вам доведеться обрати одну серед можливих дій персонажа, які відповідатимуть образу, в який ви вірите. А перевести цю історію на папір – справа механічна.
 
(21 лютого 1958)
 
Використовуйте діалекти економно.
 
Я думаю, що найкраще використовувати діалект невеликими порціями, наскільки це можливо, адже це бентежить людей, яким він не знайомий. Ніхто не повинен дозволяти персонажу розмовляти виключно мовою його місцевості.  Краще додати в текст кілька простих і впізнаваних штрихів.
 
(6 травня 1958)
 
Не вичерпуйте свою фантазію.
 
Єдине моє правило - зупинити роботу, поки вона ще «гаряча». Ніколи не виписуйтесь. Завжди зупиняйтесь, коли все йде дуже добре. Тоді буде легше повернутися до твору. Якщо ви вичерпаєте себе одразу, то опинитесь у замкненому колі.
 
(25 лютого 1957)
 
Не виправдовуйтесь.
 
Я чув, як люди кажуть: «Якби я не був одружений і не мав дітей, я б став письменником». Я чув, як люди кажуть: «Якби я міг просто залишити свою роботу, я би був письменником».  Я не вірю в це. Я думаю, що якщо ви хочете стати письменником і писати, вас ніщо не зупинить.
 
(25 лютого 1957)
 
 
 
Вам може бути цікаво
Істина у вині: 7 книжок про п`янкі напої
Читання-реготання на довгі зимові вечори
Від Нью-Йорка до Неаполя: яскраві жіночі історії «нежіночих» романів
«Найважливіше – наприкінці»: роман про сімейне життя, яке ніколи не буває ідеальним
Пострадянський колаж Олега Сенцова
Галина Вдовиченко зустрінеться з читачами у Луцьку
stary_lev Стежити
дописів читачів