TED. Не варто сміятися з книжкового дизайну. Хоча ні - варто.
TED
16.02.2015
Скільки динозаврів живе у Нью-Йорку? Як можна зняти з книги штани? Як можна продати «знищену» книжку? Секрети книжкового оформлення розкриває відомий дизайнер з США, інноватор у галузі книжкового дизайну з 25-річним стажем Чіп Кідд (Chip Kidd).
Чіп Кідд робить не обкладинки, а справжні обличчя історій. Більшість з його робіт, по суті - витворів мистецтва, стали культовими, а самі книжки розійшлися мільйонними тиражами.
Під час виступу на конференції TED Кідд розповів про те, з чого почалася його кар’єра, як виникали найреволюційніші ідеї та про покликання і значення дизайнера у книжковій галузі.
«На книжковому дизайнері лежить потрійна відповідальність: перед читачем, перед видавцем і - найбільша - перед автором, - вважає Кідд. - Я хочу, щоб ви подивилися на книжку письменника і вигукнули: "Оце так! Я мушу прочитати цю книжку"».
Чіп Кідд розповідає, як шукав динозаврів у Нью-Йорку, як нудисти допомогли створити одну із обкладинок, як знищів одну зі своїх робіт відром води а потім її ж і продав.
«І хоча ми обожнюємо видавничу справу як мистецтво, ми також прекрасно знаємо, що це також бізнес, і якщо ми докладемо всіх зусиль і нам трішки пощастить, то чудове мистецтво стане чудовим бізнесом».
Український переклад - Ганна Лелів
Закінчила факультет іноземних мов Львівського національного університету імені Івана Франка (спеціальність «англійська філологія»). Перекладач з англійської (З. Бжезінський «Стратегічне бачення», О. Брокетт, Ф. Ґілді «Історія театру», збірка оповідань Натаніеля Ґоторна). Координатор українських перекладів роликів TED.
Коментарі
Щоб залишити коментар, необхідно