Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

Луцюк Анна
Перший День народження: команда Старого Лева – про перший рік роботи Книгарні-кав’ярні на Галицькій
У березні 2020 Старий Лев відкрив ще одну Книгарню-кав’ярню у Львові зі щирими усмішками, книжками на будь-який смак і доброю кавою. 5-8 березня простір на вулиці Галицька, 17, святкує свою першу річницю. Попри те, що майже одразу після відкриття запровадили карантин, з нами сталося багато класних історій, зачитаних книжок, затишних презентацій і розмов. Ми поспілкувалися з книгарями про радощі, труднощі й особливі моменти в їхній роботі.
 
Настя Предка, керівниця львівської Книгарні-кав’ярні Старого Лева
 
Коли заснували «Видавництво Старого Лева» — мені було 3 роки, а в 16 я почала тут працювати. У 22 мені довірили відкриття Книгарні-кав'ярні на Галицькій, 17, починаючи від роботи з дизайнерами, закінчуючи підбором працівників. Наша історія тільки починається, ми святкуємо перший рік, впевнено крокуємо до цілей, розвиваємося та ростемо. Збільшується колектив та кількість постійних відвідувачів (передаю всім привіт).
 
Найскладнішим для мене в роботі є не приходити на роботу у свій вихідний. Найулюбленіша частина дня — це ранки, в них завжди є щось атмосферне: в закладі можна зустріти багато постійних гостей, а на барі обговорюємо останні новини, що трапились за ніч.
 
Оля Христоріз, книжкова консультантка
 
Напевне, найособливіша подія, що сталось зі мною за час роботи у Книгарні-кав'ярні, — це те, що я потрапила сюди. Досі згадую, як випадково побачила, що видавництво шукає людей у команду, і подумала «у мене мало шансів, але чому б не спробувати?». Я дуууже швидко оновила резюме, написала HR-менеджерці, а потім сталося неймовірне — співбесіда, яка більше скидалася на дружню розмову про книжки та фестивалі з давніми знайомими, ніж на офіційну розмову. Потім тривожне чекання — і от я в команді Старого Лева. Відчувала таку ейфорію, що частіше бувала в книгарні, ніж у себе вдома. У той період я зрозуміла: це робота моєї мрії.
 
Найскладніше і найприємніше — це спілкування з клієнтами. Адже ніколи не вгадаєш, чи отримаєш від незнайомої людини заряд енергії та любові, які вкладаєш у комунікацію. Часом люди стримані, часом — проявляють позитивні емоції. Але трапляються і такі, після яких хочеться взяти паузу з ромашковим чаєм… Проте це все відходить на другий план, коли у книгарню заходить постійний відвідувач або просто щирий книгоман, який швидко піднімає настрій.
 
Одне слово, яке описує робочі будні, — продуктивність, адже часом на роботі я встигаю зробити набагато більше корисностей, ніж у вихідні.
 
Моя улюблена частина робочого дня – це ранок. Перші години робочого дня надзвичайно затишні: сонечко заглядає у вікна, людей небагато, і можна спокійно наводити лад на книжкових поличках і насолодитися ранковою атмосферою.
 
Богдана Дуляба, бариста
 
За цей рік трапилося багато особливих історій, пережили локдауни, карантини і риштування. Мені здається, це було найважчим, але ми зі всім впоралися. Смішних випадків також багато. Часто це через наших клієнтів, а часто – через нашу dreаmteam. Наприклад, недавно клієнт запитав: «А можна лягти на стіл?». Довелось відмовити, але питання підняло усім настрій. Ще нам дуже подобається розглядати дитячі ліпанинки тварин із пластиліну. Часто вони схожі на колектив.

Улюблена частина дня — це коли приходжу на роботу. Є час випити смачний фільтр, пообійматись зі всіма, запитати як в кого справи чи як пройшла вчорашня зміна.
 
Олена Куньовська, книжкова консультантка
 
Усі цікаві історії пов'язані з нашими відвідувачами. Наприклад, недавно жінка з Мінська (яка говорила прекрасною мелодійною білоруською мовою) накупила багато листівок і наліпок, сказала, що вони з дочкою будуть писати листи білоруським політв'язням. Або ще пані з Києва, якій я допомогла з книжками на Миколая. Їй потрібно було 27 примірників книжки «Подарунок від Святого Миколая», тираж якої закінчувався, відповідно на сайті замовити було неможливо. Вона купила 22 у наших книгарнях в Києві, а більше не могла знайти ніде. Подзвонила до нас, пояснила ситуацію і попросила відправити їй ці 5 книжок. Вона була така вдячна за послугу, що на мій день народження відправила подарунок і написала, що діти були дуже раді подарункам від Миколая. Взагалі, в книгарні я часто зустрічаю вельми приємних, цікавих, розумних людей. Інколи навіть 5-хвилинне спілкування з такими людьми заряджає хорошим настроєм на багато днів.

У Книгарні-кав’ярні я найбільше люблю напередодні зміни пити каву з солоденьким і налаштовуватись на робочий день, спілкуватися з відвідувачами, приймати поставки, особливо коли привозять новинки.
 
 
Назар Мельниченко, бариста
 
Найскладнішим для мене є робота на барі в час пік, коли багато людей і відповідно – замовлень, а ти один. Також цікаво буває спілкуватися з клієнтами, які люблять ставити дивні питання. 
 
Найулюбленіше – ранкові зміни, бо це змушує мене вставати зранку і налаштуватися на продуктивний день, о цій порі завжди є робота і рідко буває нудно.
 
Олександра Бойко, книжкова консультантка
 
Відкриття нашої книгарні збіглося з початком пандемії. А ще паралельно ремонтували фасад, удосконалювали робоче приміщення. Та всі випробування пройшли з ентузіазмом. Наш бос придумувала як можна зберігати виторги і не переривати робочий процес. Ми з самого початку були дружні, але за рік колектив став ще ближчим. Переставляли стелажі, робили нашу каву смачнішою, розпочали вести власний телеграм-канал, аби ставати ближчими до наших відвідувачів.

Ранки, перед відкриттям, коли готуємо книгарню до робочого процесу, завжди особливі. Відчуваю себе ніби дома, де готуюся до приходу гостей, яких пригощатиму книгами та запашною кавою на барі.
 
Таня Івасенко, книжкова консультантка
 
Знаєте, ледь не кожен день на роботі можна назвати особливим: згадується і перша вечірка-відкриття, де весь день ми бігали у підготовці, а ввечері просто розпливалися у посмішках від неймовірної атмосфери, від проробленої роботи і від думок, як круто буде далі (так і вийшло попри всі труднощі). Згадується і чоловік, що забув картку у терміналі; на щастя, він був зареєстрованим у спільноті (ще один великий бонус перебування у нашій спільноті!), і я швиденько знайшла його номер телефону. Чоловік повернувся під вечір із вдячністю та смачною шоколадкою. Але, насамперед, моя особлива історія у Книгарні-кав'ярні – це люди, яких тут зустріла. То не просто ідеальний колектив, а й люди, з якими приємно проживати все хороше і надійно крокувати через труднощі, а деякі з них стали для мене справжніми друзями. 
 
Найскладніше у роботі: говорити людям, що наклад книги, яку вони тааааак сильно хочуть, закінчився; закривати заклад ввечері (особливо у вихідні), коли відвідувачі так не хочуть йти; пояснювати, що без маски можна хіба за столиком. А якщо серйозно, то нам випало багато труднощів: два локдауни, карантин вихідного дня, внутрішній і фасадний ремонти. Складно підтримувати повноцінну рівномірну роботу, особливо враховуючи, що за тиждень після офіційного відкриття нам довелося закритися на перший карантин.
 
Найбільше люблю ранок у книгарні, коли сама прокидаєшся від першої кави і пробуджуєш весь заклад: вмикаєш славнозвісний плейлист, запалюєш світло на полицях, протираєш столи, налаштовуєш помол. Коли відчиняєш вхідні двері, а там вже чекають перші відвідувачі.
 
Діана Лозінська, бариста
 
Навіть не віриться, що минув рік, відколи ми відкрилися. З одного боку, все удосконалилось, а з другого – відчуття, наче тільки вчора почала заварювати каву в своєму куточку. Наша команда працює дуже злагоджено, між працівниками облаштували зручну систему роботи. Звісно, ми не ідеальні, але завжди виручаємо одне-одного і, як то кажуть, є куди рости, але вже є звідки падати.

Найскладніше, мабуть, пов’язане не з самою роботою (бо щиро люблю і людей, і каву), найскладніше поєднувати з навчанням і ще з якимось проєктами. Найсмішніші випадки зазвичай пов’язані зі мною, бо я тут клоунеса. Колектив часто сміється – і це приносить щастя.

Найкрутішим моментом у компанії – це дозвіл творити. Можна пропонувати, вводити, змінювати, впливати на якість, вигляд і систему, відчувати себе частиною процесу і місця. Я люблю будні, люблю ранковий ритуал, коли готую заклад до відкриття зміни, люблю зустрічі команди поза робочим часом.
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage