Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

Луцюк Анна
Історія однієї обкладинки: Дар`я Скрибченко про «Мою подругу з темної матерії»
Захоплива та яскрава книжка про космос Кирила Безкоровайного «Моя подруга з темної матерії» вже встигла стати улюбленою для багатьох малих науковців та дослідників. Чому? Бо «космічні» розмови у героїв – сім’ї астрофізиків – вдало поєднані з розповідями про дивовижні мандрівки оповідача та його подруги, а наукові факти подані в художньому форматі і легко сприймаються дітлахами.
 
Ілюстраторці Дар’ї Скрибченко вдалося доповнити історію казковим оформленням: зоряне небо, дивовижні переливи кольору і затишна атмосфера на сторінках – справа її рук. Сьогодні художниця розповість про роботу над «Моєю подругою з темної матерії».
 
Дар’я Скрибченко
Художниця-ілюстраторка, працювала з книжками, рекламою та іграми, ілюструвала та керувала кількома навчальними мобільними додатками для дітей. Список її клієнтів включає BBC Science Focus, Scientific American та The MIT Media Lab у Массачусетському технологічному інституті.
 
 З Кирилом, автором книги, співпрацюю вже кілька років: раніше ілюструвала статті для журналу «Куншт», і часто це були матеріали на космічну тематику. Кирило запропонував оформити його книжку для дітей «Моя подруга з темної матерії», і я з радістю погодилася.
 
 
Під час роботи кількість сторінок постійно збільшувалась. У результаті вийшло 60 ілюстрованих розворотів. Я завжди починаю з ескізів, надсилаю їх автору, а потім – працюю над фінальною ілюстрацією. Створювати обкладинку почала через кілька місяців після старту роботи над розворотами. Коли частина ілюстрацій вже намальована – простіше визначити стиль обкладинки. Варіантів було багато, ми працювали над ідеями разом з автором та арт-директором видавництва.
 
 
 
– Я дуже люблю читати про космос, з дитинства цікавилася астрономією. Робота над книжкою – це тривалий процес, і мені важливо, щоб тематика була цікавою. Кирило допомагав як міг в роботі над оформленням: надсилав мені наукові матеріали та малював схеми, пояснював, як зобразити явища чи об’єкти, що згадувалися в тексті.
 
 Щоб проілюструвати космічні відкриття героя та його мандрівки у снах, я використала сині та фіолетові кольори, додавши для контрасту жовті, помаранчеві елементи.
 
– Для створення космічних фонів, туманностей та поверхностей планет були використані особливі рукотворні техніки – монотипія та мармурування. Це способи створення відтисків фарбою в єдиному екземплярі, вони ідеально підійшли для нашої книги.
 
 
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage