Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

Старий Лев
Чи важко бути дитиною-підприємцем?
 
Майї Пенн – багатогранна особистість. Вона підприємець, SEO-менеджер,  дизайнер еко-одягу, письменниця, ілюстратор і аніматор. A їй лише 16 років. Свою компанію «Maia`s Ideas» вона заснувала у 8-річному віці. Як же дівчинка стала успішним підприємцем і чого це їй вартувало?
 
Уважні й сміливі батьки
 
Якщо ми говоримо про успішних дітей, то, звичайно, завжди слід пам'ятати, що успіх в такому юному віці - це талант дитини, до якого чимало зусиль доклали батьки. Без їхнього уважного ставлення до дитини і без підтримки маленький геній змушений би був чекати ще багато років, перш ніж розкрити свій потенціал. Майї, яка живе в Атланті (США), з батьками пощастило: тато навчив її розбирати і збирати комп'ютер ще коли дівчинці було 4 роки. Згодом він показав Майї основи програмування, що надалі допомогло дівчинці самостійно створити сайт для власної компанії. Мама, крім усього іншого, навчила Майю шити і дозволила продавати шарфики і пов'язки для волосся, які подобалися знайомим і подругам. Спочатку Майя продавала свої вироби з екологічно чистих матеріалів на Etsy.com, а потім вирішила створити власний бренд. Вже у 2012 році, у віці 12 років вона заробила 30 тисяч доларів. «Моя мама завжди підтримувала мене у тому, щоб цілком віддаватися улюбленим заняттям, а тато - навчив знаходити ці заняття», - каже Майя.
 
«Навіть одна маленька правильна дія може змінити все» 
 
Батьки Майї - прихильники домашнього виховання, тому дівчинка давно навчається вдома. Спати вона йде раніше дев’ятої години вечора, працювати на вихідних їй заборонено, тому час для ведення бізнесу у неї досить обмежений. Майя не тільки розробляє і шиє одяг та аксесуари, вона також автор і ілюстратор двох дитячих книг та серій короткометражних мультфільмів про світ технологій та про охорону навколишнього середовища.
 
 
Від 10% до 20% прибутків від продажів товарів компанії «Maia`s Ideas» дівчина спрямовує на благодійність. У неї навіть є власна некомерційна громадська організація – «Maia`s Ideas 4 the Planet», кошти якої йдуть на проекти, пов'язані з екологією і стабільним розвитком місцевих громад. Майя є постійним волонтером в їдальні для бідних і бере участь у заходах, пов'язаних з утилізацію відходів у своєму рідному місті. «Люди нічого не роблять для порятунку природи, бо думають, що від них нічого не залежить. Але навіть одна маленька правильна дія може змінити все, якщо її підтримає кожен з нас!».
 
Життєва мета
 
Майя говорить, що ведення бізнесу допомогло їй вирости як в інтелектуальному, так і в духовному плані: «У бізнесі можна навчитися тому, що тобі знадобиться у житті кожного дня. Ніде, крім бізнесу, цього не навчишся». Майя говорить, що її цікавлять дуже багато речей, тому вона не хотіла б думати про своє майбутнє як про обмежену чимось одним діяльність. Вона відвідує церкву, грає в теніс та на піаніно, захоплюється оріґамі, і, звичайно, зустрічається з друзями. «Я вважаю, що дуже важливо жити на повну і робити те, що любиш, не зважаючи ні на що. Багато хто критикує підприємців з покоління мілленіалів, кажучи, що ми - надто нетерплячі. Можливо, це так, але ми також хочемо рости і рухатися вперед. Креативність та інноваційність процвітають у тій компанії, яка дозволяє своїм працівникам ризикувати і ширше користуватися уявою при створенні продукту».
 
Дивимось виступ Майї у рамках конференції TED
 
 
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage