0(800) 501 508
 
Цілодобово
Кошик 0 грн

Статті

по:
В період з:
Вчені: Домашні завдання лише шкодять учням
Random
Salon, фото - KatarinaGondova 
 
Вчений із Дюкського університету (США) Гарріс Купер провів близько 120-ти досліджень щодо ефективності домашніх завдань для школярів у 1989 році та ще 60 – у 2006 році. Як показали результати, конкретної користі від домашньої роботи діти не отримують.
 
Купер стверджує, що  для учнів початкової школи навантаження, яке лягає на їхні плечі після уроків, є зайвим. За його словами, діти краще засвоюють матеріал у класі. Для учнів середньої школи домашні завдання теж не є надто ефективними. Більше користі від них отримують старші школярі, проте і тут слід не перегинати палку. Як говорить дослідник, півтори години, виділених на повторення і закріплення вивченого у школі матеріалу, їм цілком достатньо. І рівень знань дітей у такому випадку більший, ніж у тих, хто займається вдома протягом чотирьох годин. З цією думкою погоджується  і викладач з Арізонського університету  Етта Краловец.
 
Також  Гарріс Купер  вважає, що домашнє завдання навпаки відлякує дітей від навчання. Вже з дитячого садка малюки, приходячи додому, змушені виділяти чимало часу, щоб вивчити уроки, замість того, щоб зайнятися тим, що їм до вподоби. 
 
 
Вам може бути цікаво
Даруємо знижку на книжку тижня: «Заврик і його молодший брат»!
Усі брешуть
Книжки Старого Лева – серед переможців рейтингу «Книжка року-2019»
Найкраща обкладинка Старого Лева. Голосування!
Писання – це страшенно нудна робота, – Андрій Бачинський
«Амадока» Софії Андрухович: 832 сторінки на перехресті пам’яті і забуття
stary_lev Стежити
дописів читачів
Коментарі
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.
Опублікувати
Avatar
Настя Степаненко
я так і знала!!!!
24-03-2016 22:18 |