0(800) 501 508
 
Цілодобово
Кошик 0 грн

Статті

по:
В період з:
Вчені: Домашні завдання лише шкодять учням
Random
Salon, фото - KatarinaGondova 
 
Вчений із Дюкського університету (США) Гарріс Купер провів близько 120-ти досліджень щодо ефективності домашніх завдань для школярів у 1989 році та ще 60 – у 2006 році. Як показали результати, конкретної користі від домашньої роботи діти не отримують.
 
Купер стверджує, що  для учнів початкової школи навантаження, яке лягає на їхні плечі після уроків, є зайвим. За його словами, діти краще засвоюють матеріал у класі. Для учнів середньої школи домашні завдання теж не є надто ефективними. Більше користі від них отримують старші школярі, проте і тут слід не перегинати палку. Як говорить дослідник, півтори години, виділених на повторення і закріплення вивченого у школі матеріалу, їм цілком достатньо. І рівень знань дітей у такому випадку більший, ніж у тих, хто займається вдома протягом чотирьох годин. З цією думкою погоджується  і викладач з Арізонського університету  Етта Краловец.
 
Також  Гарріс Купер  вважає, що домашнє завдання навпаки відлякує дітей від навчання. Вже з дитячого садка малюки, приходячи додому, змушені виділяти чимало часу, щоб вивчити уроки, замість того, щоб зайнятися тим, що їм до вподоби. 
 
 
Вам може бути цікаво
Нетипове читання з дітьми: способи-рятівники для батьків
Розмова про роман Річардаса Ґавяліса «Вільнюський покер»
Слідопитенята
Знижки до 50% на дитячі книжки!
Даруємо знижку на книжку тижня: «Однакові чи різні? Геноміка»!
Роман «Югославія, моя батьківщина» Ґорана Войновича – переможець премії «Анґелус»!
stary_lev Стежити
дописів читачів
Коментарі
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.
Опублікувати
Avatar
Настя Степаненко
я так і знала!!!!
24-03-2016 22:18 |