Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.
wishlist
Stary Lev Logo
На жаль, нічого не вдалось знайти за вашим запитом.

Мясоєдов Денис
Швидкість чи ефективність? Пріоритети бліцмасштабування сьогодення
Random
Наприкінці ХХ століття промислові гіганти General Electric, Coca-Cola, ExxonMobil були одними з найцінніших компаній світу. Менш ніж за двадцять років їх залишили далеко позаду нові технологічні бізнеси, такі як Apple, Facebook, Microsoft, Google, YouTube та інші. Ці компанії виросли з маленьких стартапів до масштабів корпоративних монстрів та впевнено тримають першість у світовій економіці.
 
У чому полягає головний секрет феноменального зростання найдорожчих компаній?
 
Автори книги Рейд Гоффман та Кріс Є вважають, що запорука успіху – це бліцмасштабування.
 
Рейд Гоффман – підприємець та інвестор, ексвіце-президент PayPal, один зі співзасновників LinkedIn, та ангел-інвестор у Facebook. 
 
Кріс Є – письменник, інвестор та підприємець. Закінчив Стенфордський університет та Гарвардську бізнес-школу, у світі стартапів з 1995 року.
 
Ціна у Спільноті Старого Лева
140 грн
Зареєструватися
«Бліцмасштабування»
– книга, яка на прикладі міжнародних компаній пояснює, як забезпечити сталий та пропорційний розвиток бізнесу разом із блискавично швидким зростанням. Доступ до мережі інтернет зробив можливим стрімкий та масштабний розвиток будь-якої компанії у найвіддаленішому куточку Землі. Оскільки конкурентна боротьба точиться у середовищі, де кожна людина – ваш потенційний клієнт, компанія, яка зможе першою захопити найбільшу долю ринку, стане переможцем та отримає все.
 
На підтвердження цих слів у передмові до книги Білл Ґейтс написав: «У будь-якому дійсно масштабному бізнесі ранній старт і швидке виконання можуть змінити все».
 
Пріоритет швидкості на початковому етапі навіть важливіший за ефективність. Вікно можливостей може бути крихітним і швидко зачинятися, а вагання – призвести до поразки. Напевно, для будь-якої команди буде незручно та складно рухатись в такому темпі. Головне – розвинути навичку вчитися на помилках та адаптуватися до нових умов.
 
Автори об’єднують вищезазначене у три основи бліцмасштабування:
 
1. Одночасна стратегія нападу і оборони;
 
2. Компанія, яка розшириться першою, – здобуде конкурентні переваги;
 
3. Бліцмасштабування несе колосальні ризики.
 
Бажаєте спроєктувати максимальне зростання бізнесу? Ці чотири фактори вам допоможуть:
 
Фактор 1 – розмір ринку. Коли прагнете створити велику компанію, то доведеться зосередитися на ідеях, що працюють для великих ринків, а всі інші відкинути.
 
Фактор 2 – просування. Навіть якщо існує високоякісний продукт, ви не зможете масштабувати бізнес без успішного розповсюдження. У цьому допоможе залучення наявних мереж та вірусність поширення.
 
Фактор 3 – висока валова маржа. Є велика різниця між підприємствами «старої економіки» та високотехнологічними сучасними компаніями. Наприклад, вирощування пшениці – бізнес із низькою маржею, як і продаж їжі в ресторанах. Більшість компаній, про які іде мова в книжці, мають маржу понад 60%, тому і здатні забезпечити бліцмасштабування.
 
Фактор 4 – використання мережевих ефектів. Люди можуть знайти майже всю інформацію (Google), придбати будь-який продукт (Alibaba, eBay, Amazon) або спілкуватись з ким завгодно у світі (Facebook, Instagram, WhatsApp).
 
Бліцмасштабування вимагає величезних амбіцій та розуміння значних ризиків в надії на значний прибуток.
 
Керівники мають бути реалістичними щодо того, куди вони спрямовують свою компанію, зі стратегією управління та бізнес-планом, що передбачає зміни та адаптацію до швидкого зростання.
 
Книга містить багато різних історій корпоративного життя США та прикладів розбудови великих компаній. Головний акцент зроблено на технологічних бізнесах, оскільки вони найбільш чітко ілюструють те, як працює бліцмасштабування. Однак воно відбувається і за межами технічної галузі, наприклад, компанія з виробництва одягу Zara, некомерційна освітня організація Khan Academy та президентська кампанія Барака Обами у 2008 році.
 
І це тільки маленька частина всієї корисної інформації, що міститься в книжці. Можна тільки сподіватися на те, що в Україні з’являться компанії, які зможуть масштабуватись до світових лідерів.
 
 

Коментарі

Щоб залишити коментар, необхідно

imageimage