0(800) 501 508
 
Цілодобово
Кошик 0 грн

Статті

по:
В період з:
Що означають дитячі малюнки на полях зошитів
Random
У кожного з нас був період, коли поля сторінок у шкільних зошитах покривалися різноманітними квіточками, зірочками, машинками чи просто кривульками. Про що свідчать дитячі малюнки у зошитах та чи варто батькам хвилюватися з цього приводу розповіла арт-терапевт Дарія Дика.
 
З точки зору арт-терапії, малювання – це відображення підсвідомого світу дитини, де вона відчуває мир та спокій. Коли дитина малює, у неї виникає відчуття спокою та підтримки. В образотворчому мистецтві ми вивчаємо себе, інших людей та світ довкола, ведемо внутрішній діалог. Малюванням ми реагуємо на навколишнє, а інколи й просто «замальовуємо» час очікування.
 
Серед причин, які спонукають школярів розмальовувати зошити, можна виділити такі:
 
- Неправильно обране для учня місце в класі. Дитина, яка швидко втрачає увагу, повинна сидіти ближче. Адже при відсутності зорового контакту вчитель-учень такі діти відволікаються і можуть використовувати свій час на малювання замість навчання;
 
- Хвилювання, обдумування подій, які відбулися напередодні, наприклад, у сімейному колі;
 
- Відсутність достатньої кількості образів під час монотонних лекцій знижує рівень зацікавлення дитини. Відповідно, учні шукають ці образи у малюнках;
 
- Нестача власного творчого простору. Таким чином діти намагаються заповнити те місце для творчості, яке у них відбирають у класі.
 
Чи може сприйняти та усвідомити навчальний матеріал дитина, яка малює під час уроку? Це залежить від рівня занурення дитини у власний творчий світ. Наприклад, для активних школярів це можливо, адже для них малювання – це свого роду компенсація відсутності зацікавлення і єдиний спосіб всидіти на місці.
 
Зрозуміти суть малюнка віддалено дуже важко. Потрібно знати контекст його творення, зрозуміти, які події відбулись напередодні, що спонукало дитину малювати тощо. Малюнок – наче фотографія певного моменту.
 
Батькам найперше варто звернути увагу на декілька аспектів дитячих малюнків. По-перше, що спонукало дитину намалювати той чи інший образ, що говорить сам школяр про свою творчість. По-друге, вивчити повторюваність малюнків. Часто для дітей малювання на полях зошитів одних і тих же орнаментів свідчить про вміння саморегулювати свій внутрішній стан, виражати власні почуття.
 
Якщо ви помітили за дитиною замкнутість, тривожність, пригніченість, а її малюнки вас насторожують – варто звернутися до психолога чи арт-терапевта.
 
А якщо бачите у дитини схильність до малювання як талант, підштовхніть її займатися візуальним мистецтвом. Часто такі малюнки з зошитів переносяться на панно, асфальт тощо. Не обмежуйте дитину у виборі. Можливо саме у творчості покликання вашого малюка.
 
 
 
Вам може бути цікаво
Феномен Ульфа Старка
Тиждень Ульфа Старка
«Розарій» Анни Малігон. Вервечка битого скла
Топ-5 від Богдана Коломійчука: книжки, музика, кіно
Проза, таки проза: роман Василя Махна «Вічний календар»
7 письменників про знакових авторів, які їх надихали
stary_lev Стежити
дописів читачів
Коментарі
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.
Опублікувати