Вчені: Домашні завдання лише шкодять учням
15.03.2016
Salon, фото - KatarinaGondova
Вчений із Дюкського університету (США) Гарріс Купер провів близько 120-ти досліджень щодо ефективності домашніх завдань для школярів у 1989 році та ще 60 – у 2006 році. Як показали результати, конкретної користі від домашньої роботи діти не отримують.
Купер стверджує, що для учнів початкової школи навантаження, яке лягає на їхні плечі після уроків, є зайвим. За його словами, діти краще засвоюють матеріал у класі. Для учнів середньої школи домашні завдання теж не є надто ефективними. Більше користі від них отримують старші школярі, проте і тут слід не перегинати палку. Як говорить дослідник, півтори години, виділених на повторення і закріплення вивченого у школі матеріалу, їм цілком достатньо. І рівень знань дітей у такому випадку більший, ніж у тих, хто займається вдома протягом чотирьох годин. З цією думкою погоджується і викладач з Арізонського університету Етта Краловец.
Також Гарріс Купер вважає, що домашнє завдання навпаки відлякує дітей від навчання. Вже з дитячого садка малюки, приходячи додому, змушені виділяти чимало часу, щоб вивчити уроки, замість того, щоб зайнятися тим, що їм до вподоби.
Коментарі
Щоб залишити коментар, необхідно